Kommer bli en härlig sommar!
Har precis hyrt en stuga under 1 vecka nu i sommar. Ska ha med mig alla vovvarna och bara ta det lugnt. Stugan ligger i norra Stockholm så det är en bit att åka för mig. Men det är det värt, ska ändå på en liten "träff" för familjen i stockholm samtidigt.
Första gången på 3 år som jag är helt "ledig", och bara kan ta det lugnt och vara med hundarna.
Iallafall utan att jag har något speciellt för mig eller är uppbokad på annat.
låter härligt,, passa på o riktigt njut av veckan =)
åhh.. jag vill me ha stuga.. ute i bergen någonstans, med ett vattenfall som rinner ner mellan dalen.. okej de är en fantasie.. men men. Där kunde ja joddla?:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
mellan dalen… =)
Det där lät ju bara så mysigt….jag skulle också vilja åka bort från stan ett tag, men det blir inte den här sommarn tyvärr :)
Joddla! Du är sååå sjuk Lisette, du kan få komma hit och skrika av dig på min baksida bland tallarna 
har du tallkottar me?

*längtar, längtar, LÄNGTAR*
Efter semestern blir det tyvärr till det gammla vanliga igen. Fast jag ser ändå fram emot det, då vi troligen får hem en liten valp då.. 
nemen mellan tallar funkar väl inte? ska ju vara mitt i bergen någonstans.. med en porlande bäck och vattenfall.. annars går de inte? joddla är en konst.. 
ja mellan tallar bli bra.. =)
Japp det finns ju en bäck en bit ifrån och sedan kommer det en liten damm på baksidan som kommer porla sååå fint…så kom och joddla fram din konst du, jag får väl räkna med att grannarna flyttar men det kan det vara värt =)

hahaha.. inte flyttar dom inte.. mer öppnar alla fönster skulle ja tro:P
Ahhh kom ni allihop och lyssna på Lisettes galande…vi sätter ut henne i skogen så kan hon väcka oss på mornarna ;)
Vad mysigt. :) Vad är det för valp du ska skaffa?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
tss.. då får du minsan ta betalat? för de äääär fint. och du kommer nog tjäna endel på de.. eller vad säger jag.. är ju MIN talang, min show.. MINA PENGAR.. muhhahahaha
Jag lovar får du in nån kosing på dit galande så får du behålla dom korvörena ;)
jag vill ha lite % också =D
korvörena? har ni speciel valuta där uppe i gävle/kiruna?:O meeh.. då kan jag ju inte ta upp min karrier där borta.. vill ju ha pengar som funkar i sverige:P
Kapsyler kan du få…det brukar ju ni betala mig med =)
kapsylpengar e bra =)
Kan vara…har hört många som fått finfina saker för dom ;)
haha ja skulle me vilja ha finfina saker men ingen affär som tar imot dom =(
hehe
Man får väl tvinga dom under pistolhot ;)
haha jaa d får jag göra.. ser ni på aftonbladet imorrn,
"galen tjej försökte få personalen att ta imot hennes kapsylpengar, tjejen sa att tantis Lotta sagt åt henne att göra så" lär ju åka in på psyk omedelart bums… =D

Låter super mysigt :)
Jag kommer och hälsar på ;)