Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1324 ggr
Satum
7

Barbie Dolls Hugo Boss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste bara slänga upp en bild på vår fina lilla Uno som har blivit en stor pojkeTungan ute Idag fyller han 4 månader för att vara exakt! Skrattande

Karmatarerskanise
0

Söt!

Satum
0

#1 TackGlad

Charlotta-B
0

Grattis! =) Fina pojken!

Charlotta-B

[Empisen]
0

Åh så fin! Skrattande

LinaK
0

Super fin verkligen Glad Lägg gärna in fler bilder på sötnosen!

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Cassii
0

Så söt han är! Glad

[Forest]
0

vad söt :)

lilla jag
0

Jätte fin

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Satum
0

Tack allihoppa! Han är alldeles underbar vår Uno och så fiiiin!

Satum
0

#5 Dyker nog upp fler bilder framöver, annars finns en hel del i bloggen Flört

lilla jag
0

#10 vad heter din blogg då?

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Satum
0

#11 Men gud, jag trodde adressen stod i inlägget längst upp men icke. Sorry!! nakisen.blogspot.com heter adressen till hundarnas blogg Skrattande

lilla jag
0

Får man fråga

Kostar din blogg?

Jätte fin och undra om jag kunnde fia en, ifall den är grattis!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Satum
0

#13 Nej, det är helt gratis! Jätteenkelt att starta och fixa egen design på www.blogger.com Glad

joheck
1

Han är verkligen jättefin! Älskar hans namn ocksåFlört.

Satum
0

#15 Haha, ja folk reagerar på namnet. Vi satt faktiskt länge och funderader ut vad han skulle heta. Till slut kände vi att Uno var klockrent, så fult och roligt på samma gång. Men nu tycker vi bara det är fint, det passar honom så braGlad Lätt att ropa också!

[Tess86]
1

Gud vad snygg han är! Jag har alltid tänkt att jag inte vill ha en kines, för jag vill bara ha hundar som tål vårt klimat, men när man ser din kille blir man ju riktigt sugen på rasen. Bilden på bloggen där han springer med leksaksbenet är ju helt underbar, hund och leksak matchar varandra :P

Satum
0

#17 Tack! Ja, han kommer charma många tikar när han blir stor hihi. Fast bilden i bloggen när han springer med leksaksbenet är inte Uno som du ser på bild här. Det är hans storebror Mogge som också är våran hund Skrattande

[Tess86]
0

#18 Det kommer han säkert att göra, och många tvåbeningar också :) Jahadu, där ser man. Jag läste inte så noga utan scrollade bara ner och tittade på bilderna.