Veterinärtid om 25 min
Usch, vad nervös jag är. Ska vara där om 25 min. Hoppas det inte är något allvarligt! Han har haft ont i snorkeln ett tag. Känns skönt att få reda på vad som är fel men nervositeten dödar mig! Önska mig lycka till ;)
"Snorkeln"…?
Lycka till i alla fall
Hoppas att det går bra!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 kanske är ensam om att kalla hanhundars könsorgan så ;)
Men usch va nervöst hoppas att det går bra!
Jag ska också till vetten om ngr timmar :/
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Hur har det gått?
Vi kom hem med en påse Hills Prescription Diet I/D och tre tabletter Interceptor vet. Veterinären sa att det absolut inte var något med snoppen, utan han har ont i magen. Det har gjort ont när man kommit åt vid magen. Han har kräkts och varit dålig i magen ett tag, så hon rekommenderade ett skonsamt foder. Jaha, hejdå VoH. Tog bara upp med hans nos och hon la till Interceptor på listan. Fast visst känns det lite bortkastade pengar, 906 kr för ett konstaterande att hunden har ont i magen, foder och tre tabletter. Men det kanske är jag det ;)
6 hmm VoH räknas väl som skosam foder, min vetrinär rek färskfoder till våran Chanel som hade stresskatarr.
men skönt iaf att ni vet att det är magen som strular o inte snopperiet. Hoppas att han snart blir bra i magen :)
906kr??? Låter ju som att du bara fick en enkel genomgång?? med känna o titta och stetoskop mot brötet?? Dte kan dom ju inte ta 906kr för! Brukar ju gå på en 350-400kr. Dom brukar ta extra för att skriva ut recept. typ 70-80kr, men då skulle du ha hamnat på max 500kr samanlagt exkl maten? eller räknar du 906kr inkl maten?
Isf är det ju en annan sak:)
#8 Klart hon mena ink mat & tabletter i priset, hon skrev ju:
''906 kr för ett konstaterande att hunden har ont i magen, foder och tre tabletter''.
Men TS hoppas han blir bättre snart :)
// Hannah
TS. Okey, snorkel ska jag komma ihåg när jag ska beskriva mina hanhundar hahaha
Bra namn faktiskt.
Visst är det mycket pengar, men nu vet du vad din hund har ont av.
Hoppas han snart mår bättre
#9 Aa okej då:)