Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 4978 ggr
Tina
0

Dagmatte/hundvakt finnes i Dalarna

Behöver du dagmatte och/eller hundvakt till din hund i sommar? Jag är en lugn och tålmodig tjej med stor förkärlek till hundar. Läs mer nedan och kontakta mig vid intresse!

När: 12/6 - 30/8
Den 11/6 tar jag studenten och den 30/8 påbörjar jag, förhoppningsvis, mina högskolestudier. Nog kan jag vara tillgänglig både före och efter denna tidsperiod men studierna tar upp mycket av tiden och jag lär inte vara lika anpassningsbar som under sommaren.

Var: Borlänge och Ludvika.
Under sommaren kommer jag att uppehålla mig både i Borlänge, där jag bor tillsammans med mina föräldrar, och i Ludvika, där min pojkvän bor. Jag är mycket anpassningsbar och skulle kunna spendera hela sommaren i endast den ena staden om det är behövligt.

Varför: Denna sommar har jag inte fått tag på något sommarjobb och är orolig för att bli stillasittande under stora delar av sommaren. Hundar är ett stort intresse från min sida men tyvärr tillåts jag inte ha egen hund ännu då jag bor hemma med allergiska föräldrar. Därför hoppas jag kunna hitta en vän under sommaren att dela promenader, joggingturer och massor av kärlek med!

Om mig: Jag heter Tina, är 18 år, och är bosatt i Borlänge hos mina föräldrar även om jag ofta är i Ludvika där min pojkvän bor. Jag är en riktig djurtoka och har för tillfället 4 marsvinstjejer hemma. En egen hund är alltid i mina drömmar men kan tyvärr inte gå i uppfyllelse ännu på grund av allergiska föräldrar. Självklart har jag hundvana, bland annat genom min pojkväns föräldrar och vänners hundar. Jag har provat på allt ifrån agility till freestyle och utställning med hund. Jag söker ständigt efter nya kunskaper då jag själv drömmer om att skaffa en egen hund en dag. Olika storlekar och hundraser är inget problem för mig, jag har stor erfarenhet av bland annat riesenschnauzer, amstaff och sheltie.

Jag kan erbjuda: Tjänst som dagmatte och hundvakt. Utefter dina önskemål får hunden promenader i det tempo och längd som passar just din hund bäst. Jag har nära till skogsvägar och fina promenadstråk i båda städerna. Lek, bus, gos och kärlek är en självklarhet, om du önskar kan din hund även få möjlighet att träffa andra hundar (gäller endast i Ludvika genom bekanta till min pojkvän). En viktig påpekning är att om hunden behöver passning en längre tid kan den ej infinna sig hemma hos mig, då mina föräldrar, som tidigare nämnt, är allergiska. Behöver hunden regelbunden passning under flera timmar under dagen eller under flera dagar är jag säker på att vi kan lösa det problemet på något sätt.

Mina tjänster har inga fasta priser. Jag gör verkligen inte detta för pengarnas skull, utan för att jag saknar hundsällskap och en vän att dela tid med i sommar. Ersättning kan diskuteras oss emellan.

Jag hoppas att jag fångat ert intresse och ingett en positiv känsla! Undrar du något eller känner intresse, tveka inte att höra av dig!

Maila mig: tiin_a_@hotmail.com
eller skicka PM här på iFokus.

Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com

Tina
0

Detta gamla erbjudande kan tas bort.

Livet med två australian shepherds
- https://brukshundarnas.wordpress.com