Lupus uppfödarklubb
Hej! Är det någon här som är med i lupus uppfödarklubb o kan svara på en fråga?
Fråga på du så får vi se om jag kan svara. är medlem där, men har inte använt mig av dom på en tid.

Jo, min mamma gick precis med och fick brev o papper hem. Hur många streckkoder ska man skicka med i kuvertet? Vi hade förstått det som 3 o då får man en kupong på en frisäck.. men nu verkar det inte så. vill inte att det ska bli fel bara.. citerar vad det står:
" när du samlat ihop 3 stycken (från och med andra gången 3 streckkoder från köpta säckar + streckkoden från bonussäcken) skickar du dem till oss" ?
o sen på kuvertet man ska skicka streckkoderna i står det
"Lägg 3 stycken streckkoder + 1 st streckkod från din bonussäck i kuvertet…"
Vi fattar inte riktigt, ska man lägga i 3 eller 4 koder, o är det olika från gång till gång? O hur ska vi få en "bonussäck"?
Aha, dom har börjat med det - det hade jag ingen aning om.
Jag har alltid lämnar fram uppfödarkortet så har dom dragit av 20% direkt. Men det är som sagt typ 1 år sedan jag handlade deras produkter så dom verkar ha ändrat system.
Märkligt att dom inte har sänt hem info om det !
#2 Första gången skickar du in tre streckkoder, eftersom du ännu inte fått någon bonussäck. Andra gången och i fortsättningen skickar du in fyra streckkoder, alltså streckkoderna för tre du har köpt + streckkoden från den säcken du fick gratis.

ahh! TACK!

En fråga till! Numret man ska fylla i på kuvertet, är det medlemsnumret man fått av lupus eller är det ens upfödarnummer från SKK?

Medlemsnr från Lupus.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Det som står på kortet man fick? Jamen dåså, var smidigt! När man skickat in kuvertet, får man ett nytt kuvert då o samla kuponger i när man får brevet med frisäckskupongen?

Japp, så ska det funegar. Har inte fått ihop 3 streckkoder än, då bara en av hundarna äter precept, men snart så.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter