Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2260 ggr
toodiloo
0

Lupus uppfödarklubb

Hej! Är det någon här som är med i lupus uppfödarklubb o kan svara på en fråga?

russin
0

Fråga på du så får vi se om jag kan svara. är medlem där, men har inte använt mig av dom på en tid.

toodiloo
0

Jo, min mamma gick precis med och fick brev o papper hem. Hur många streckkoder ska man skicka med i kuvertet? Vi hade förstått det som 3 o då får man en kupong på en frisäck.. men nu verkar det inte så. vill inte att det ska bli fel bara.. citerar vad det står:

" när du samlat ihop 3 stycken (från och med andra gången 3 streckkoder från köpta säckar + streckkoden från bonussäcken) skickar du dem till oss" ?

o sen på kuvertet man ska skicka streckkoderna i står det

"Lägg 3 stycken streckkoder + 1 st streckkod från din bonussäck i kuvertet…"

Vi fattar inte riktigt, ska man lägga i 3 eller 4 koder, o är det olika från gång till gång? O hur ska vi få en "bonussäck"?

russin
0

Aha, dom har börjat med det - det hade jag ingen aning om.

Jag har alltid lämnar fram uppfödarkortet så har dom dragit av 20% direkt. Men det är som sagt typ 1 år sedan jag handlade deras produkter så dom verkar ha ändrat system.

Märkligt att dom inte har sänt hem info om det !

PetraKarin
0

#2 Första gången skickar du in tre streckkoder, eftersom du ännu inte fått någon bonussäck. Andra gången och i fortsättningen skickar du in fyra streckkoder, alltså streckkoderna för tre du har köpt + streckkoden från den säcken du fick gratis. 
Glad

toodiloo
0

ahh! TACK!

toodiloo
0

En fråga till! Numret man ska fylla i på kuvertet, är det medlemsnumret man fått av lupus eller är det ens upfödarnummer från SKK?

Vattnadal
0

Medlemsnr från Lupus.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

toodiloo
0

Det som står på kortet man fick? Jamen dåså, var smidigt! När man skickat in kuvertet, får man ett nytt kuvert då o samla kuponger i när man får brevet med frisäckskupongen?

Vattnadal
0

Japp, så ska det funegar. Har inte fått ihop 3 streckkoder än, då bara en av hundarna äter precept, men snart så.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter