Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1810 ggr
[Koppsal]
10

Äntligen får jag passa hund!

Äntligen så kommer jag få leva med hund, åtminstone en gång i veckan! 

Det var ett himla tjat från mig innan sommarlovet med att skaffa hund och allt det där. Men mina föräldrar vill inte. Så jag la ju ut en annons på blocket och fick därför passa en underbar Flatte i 2 veckor. Känner mig fortfarande lite (VÄLDIGT) sugen på hund trots ansvaret.

Av en slump träffade mina föräldrar två tjejer på en fest som har en Chihuahua. De bor ganska nära oss och de behöver hjälp ibland. Så varje måndag ska jag ha lilla hunden hemma hos mig. Jag slutar nämligen 11.15 på måndagar :) 
Jag får 100 kr per dag vilket jag själv tycker är grymt, mer än vad jag trodde faktiskt!
haha lilla galningen, Han kommer på måndag då jag har studie dag. jag fick lov att lära honom lite trix och sådär men jag tänkte på måndag blir det lite mer kul och lära känna varandra :)

ville bara skriva av mig lite, Jag är överlycklig!! Skrattande

[countess]
0

Spännade =) Har alltid haft ett sug på chihuhua för deras sätt dock för små enligt mig =)

Maja2
0

Grattis :)  JÄttekul, och ett bra sätt att börja umgås med hundar :)

Cassii
0

Vad roligt! Glad

[Doglovers]
0

Vad roligt för dej.

Lycka tillSkrattande

Qepta
0

Vad roligt!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

meilin
0

Härligt! :)

LLLINN
0

Vad kul :). Hoppas att dina föräldrar säger ja till egen hund också så småning om :)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Jenniferri
0

Gud vad kul för dig :) Lycka till hundpassningen och hoppas dina föräldrar ändrar sig någon gång så att ni kan skaffa en hund! :)

// Hannah

[Koppsal]
0

Tack alla!! Well jag är ju 16 år.. så lär inte bli hund här hemma så länge jag bor här. Men kanske när jag flyttar hemifrån, jag har nästan blivit lovad jobb efter gymnasiet redan, jag har några kontakter. Så sitter och håller tummarna för att allt ska gå bra efter gymnasiet :))

Chihuahuans storlek är lite för liten för min del med, Men lille Melker är helt underbar så det gör inget. HAHA han är så kaxig :]

Ska bli mysigt att mysa med en liten hund varje vecka nu :3

Noa-Nisse
0

oj vad kul! lycka till =) kul också att du får lite fria händer med Melker, alltså att lära trix och sånt! då blir det ju lite roligare.

Medarbetare på Hundar.ifokus

[Koppsal]
0

#9 ja precis! Ååh det kommer bli jätte kul, jag har massor av bra promenadvägar här hemma hos mig :))

[Koppsal]
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är lille Melker! :)

Qepta
0

Vad roligt!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Koppsal]
0

#13 jaa! Vi hade supermysigt i måndags! vi busade jätte mycket :)

GabbiS87
0

Om du bor i Stockholm så tror jag att dem som äger Melker är bekanta till mig Glad Lustigt! Heter dem L och J?

sofiek90
0

Va roligt! Grattis :)

MVH

Sofie

[Koppsal]
0

#15 jaa! vad kul! :D 

#16 tack! :)

GabbiS87
0

#17 Ja det var ju väldigt kul! Skrattande

[Koppsal]
0

#17 haha ja! :D

Beckibus
0

Vad fin han är ! Vad skoj att du får passa hundar nu.!!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Koppsal]
0

#20 jaa visst är han :))
, det är hur mysigt som hellst :3 !!