Hundar dog på kennel!
Har ni läst detta på aftonbladet ?!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14035667.ab
Fyfan vad hemskt 
Men fy 
Men fy vad hemskt, jag känner verkligen med dom!
Men jag hoppas verkligen inte att det faktiskt är någon som avsiktligt gjort dethär… Tyvärr finns det ju faktiskt sånna människor i denhär världen… *arg*
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Läste det. Fruktansvärt…
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Herregud, så fruktansvärt.
säkert någon idiot som störde sig på ljudet från hundarna eller något
Hua 
Fy vad hemskt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Fruktansvärt :'(
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

USCH!!! Stackars husse och matte.
Fy vad hemskt! Hur tänker folk egentligen!?! stackars ägare!
Vilka hemska människor det finns, förgifta djur. Detta måste vara en väldigt sjuk person som gjort detta. Tycker så synd om djuren som är drabbade och får lida samt ägarna som är förtvivlade. Hoppas att gärningsmannen åker fast, en sådan sjuk person måste bli inspärrad.
fy vad hemskt. Tänk vilken minne man kommer ha av hundarnas död. Undra om dessa människor kommer komma över detta. Och vilken frukatans värt lidande hundarna hade… Ne fy fan hoppas att de sätter dit de jävlarna!
Hemskt..
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Jag blir så ledsen av att läsa hur ondskefulla människor kan vara:(
Det är hemskt att det finns så elaka människor som det gör ibland oss. Många människor har ett avvikande beteende långt ifrån det normala, ingen vet vem som är normal runt omkring oss. Exempelvis kan man tycka att en granne är helt normal och snäll fast det kan vara så illa att det bara är på ytan. Det får man ju reda på efteråt när skadan redan är skedd. Tyvärr kom en lag för några år sedan att psykiskt sjuka ska bo i samhället med andra människor bara de tar sin medicin och vem vet hur det går med det.
#15 - Vet vi att personen som gjort detta brott är psykiskt sjuk eller antar du bara? Det är bara en bråkdel av alla psykiskt sjuka som utför sådant, man behöver heller inte ha en psykisk sjukdom för att utföra detta - Det räcker gott och väl med en moral som inte stämmer överens med normen.
Riktigt tråkigt att sånt här ska behöva hända.
#16 Att de skulle ha en gärningsman är väl knappast troligt i det här läget. Men många som gör saker har en psykisk störning av något slag, tyvärr.