Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 4710 ggr
Sackum
0

Hur förvarar ni godiset?

Har alltid "drömt" om en slags metallpryl där det finns ett fack för supergodiset, ett fack för vanliga godiset och ev. även ett fack för tuggrejer typ vom och råhud. Har ni någon smart förvaring för hundgodiset (behöver inte vara med fack utan bara över huvud taget praktisk förvaring för olika sorters godis), eller har ni tips på var man kan hitta sånt? :)

[Ronon-m]
0

Vi har allt vårt hundgodis och hunben i en stor rostfri tunna. Vi har även torrfoder till katterna där. Fungerar jätte bra för där kan dom inte tjuva det, + att det är snyggt :)

JessieS
0

Vi har vårat hundgodis i pepparkaksburkar av plåt ovanpå kylen. :) De är lagom stora, ser inte allt för fula ut och det är praktiskt om man vill ta med sig hela burken.

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag godis som används. I bisquits har jag levergodis och i sweets är det blandat.

- Mvh Emma

KvirrZ
0

Sen har jag en hylla i skafferiet där resten står.

- Mvh Emma

Noa-Nisse
0

KvirrZ oj va snyggt du har det :)

Jag har bara en korg i en hylla i hallen med klenods saker i som förståss ligger i orginalförpackning. ganska tråkigt :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

Jenniebreen
0

Jag har en fyrkantig stor platsburk som ser ut ungefär som en ryktlåda, fast den är till hundar, där i har jag alla nödvändigheter i första facken (klosax, blodstopp, medicin osv.) och nedanför har jag allt eget gjort godis en en liten burk (blodpudding,lever och leverpastej) sen har jag köpgodis i en och ben och sånt löst :)

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Hanna Andersson
0

Hundgodiset har jag i en liten plåtburk som det står hundgodis på. Pedigree dentastix har jag i den kartongen dem kommer i på samma hylla jag har hundgodiset, Benen finns i skafferiet.

Loveradio
0

Jag har godiset i vad jag tror egentligen är kryddfack? Passar perfekt som försvaring för hundgodis :) och utom räckhåll för hunden.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Noa-Nisse
0

#8 Men gud va smart :O synd att man inte har sådana.

Jag har likadant diskställ och burk att ha bestik i ;)

Loveradio
0

#8 Ja det är faktiskt väldigt smidigt Glad så har jag olika sorters godis i varje fack. Tog ett tag innan jag kom på att jag kunde använda dom till det.

Haha coolt ;)

Changrila
0

Jag har köpt två lådor på IKEA som egentligen är till för… annat. Återvinningsgrejs kanske det var? Hur som helst så fungerar de utmärkt för hundmat och ovanpå har jag hundgodis. Har jag mycket godis någon period så har jag det hela vägen på locken (dvs även den del av locket som lutar nedåt)

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

KvirrZ
0

#5 Tack tack Glad

Kan lägga in en bild på min söta burk som jag köpte i sommras. Den ska jag ha godis i när jag flyttar hemifrån Glad När jag tröttnar på färgen så kommer jag kanske måla om den.

- Mvh Emma

Noa-Nisse
0

Jag lägger in bild också.

Jag har så jäkla dåligt med förvaring i min lgh. Så fick sätta in en hylla med korgar i. I en har jag typ skräp och vintersaker. I en har jag Klenods godis och tillbehör och i en annan har jag typ toalettsaker och skräp ^^ Det positiva med korgarna är att de är snygga och rymmer mycket :)

Noa-Nisse
0

i Klenods låda som är ganska godisfattigt. har bara frolic till henne då hon verkar tycka allt är godis, t.o.m hennes foder. Sen har jag massa anda saker också i lådan.

Och ja jag andvänder natusan kids balsamspray på klenod för hon får så fin och glansig päls av det ^^

Loveradio
0

#13 Det var ju ett snyggt sätt och förvara sakerna på :)

Sackum
0

Vilka smarta lösningar ni har! Jag är verkligen trött på så som det är nu, originalhundmatspåsen precis bredvid järnspisen i köket och så allt godis, tuggrullar och även bajspåsar huller om buller på ett bord haha… Men jag får fortsätta söka på internet. ^^

Fortsätt gärna ladda upp, kul att se! :D

Tessan 91
0

Vi har 2 olika sorters godis i höga glas skålar som igentligen är till för kakorSkrattande

Albexa
0

När jag var på Ullared så fanns det speciella plastboxar med lock. När man lyfte på locket fanns det en insats med småfack där man kunde ha småsaker och lyfte man på den så fick man plats med större saker. Ångrar att jag inte köpte någon sådan, men då låg hundplanerna på is till våren, men om allt går som det ska får vi hem en riktig raring på söndag så då hade den ju varit bra att ha.

Jenniebreen
0

#18, det är en sån jag har, hur bra som helst! =D

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

sofiek90
0

Här ligger hundgodiset i en gaderob, dom har en egen trådback och vet precis hur det låter då den gaderoben öppnas. Tuggben ligger i hela huset, men grisöron och nya tuggben, dentastix m.m ligger också där.

MVH

Sofie

fettmedkevlar
0

Torra godisar såsom kex, leversnittar, kattmat(utmärkt belöningsgodis) förvarar jag i en keramikburk. Har tyvärr ingen bild på den.

Frolic förvarar jag i frysen och tar fram "portioner" vid behov.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

amela87
0

Förvarar Rubys godis i en liten söt burk Glad
Har mest kattmat och annat smått & gott där.
Kattmat (torrfoder) funkar jättebra som belönings godis till mindre raser.