Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 2956 ggr
Noa-Nisse
18

Kramar till alla på HIF

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker alla inne på Hundar.ifokus är värda en kram! Det är så roligt att logga in här för stämmningen är verkligen på topp.

**Alltså tack till alla medlemmar, tack till alla Medarbetare och tack till den underbara sajtvärden. Utan oss alla hade inte HIF funnits och vad skulle man gjort utan HIF?

KRAM och godnatt på er alla där ute i det möööörka Sverige :)**

Medarbetare på Hundar.ifokus

Loveradio
1

Kan bara hålla med Glad Ja vad skulle man göra utan HIF?? Livet skulle vara värdelöst Flört

Kram och godnatt!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Maja2
1

Kram :)

Karmatarerskanise
0

Instämmer helt! Tack till er alla!!

Fin bild Noa-Nisse :D

KRAM

KvirrZ
1

haha vad söt stjärna!Skrattande

Kram och god natt!

- Mvh Emma

[Tess86]
1

Ja, kram på er allihop! Tänk vad ofta jag sitter här och läser och skriver sedan jag fick hem vår lilla Skade. Det här forumet är verkligen ett stort stöd när man har krångliga frågor, eller bara underhållning när man vill diskutera triviala saker!

Karmatarerskanise
0

Härlig start på dagen då man kommer in och ser att det skrivits i den här tråden Skrattande

PetraKarin
1

Kram :)

Chilli10
1

Söt bild :D

KRAM! (:

LinaK
1

Gulligt inlägg Johanna!

Kram på er allihopa, till alla goa medlemmar som gör sajten så bra Glad Och medarbetarna och Sara som gör ett bra jobb.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Highonbluetomorrows]
1

Ja generellt tycker jag att hela I-fokus är väldigt trevligt! Undantaget katter i fokus som är en enda stor katta-strof.

Mixxie
1

Kram till alla! :) Fin bild :)

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

Fridaaaa
0

#10 Haha den var bra den {#emotions_dlg.wink} Men sann!

Tycker med väldigt många sajter är trevliga men av djursajterna är hundar, blandrashundar, marsvin, jättekanin & kanin trevligast tycker jag{#emotions_dlg.laughing}

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Ronon-m]
1

Kram till er! Här får man alltid hjälp och trevliga ord.

Fin stjärna du målat Noa-Nisse Skrattande

NathalieT
1

Håller minst sagt med :D Riktigt trevliga och inspirerande människor här inne :)

Noa-Nisse
1

Hahah tack för komplimangen om stjärnan. Kände att jag tvunget ville göra något sött till alla söta (;

LinaK
0

#15 Jag tänker på Patrik i svampbobfyrkant när jag kollar på den lite snabbtTungan ute

Noa-Nisse
0

#16 har faktiskt aldrig sett det :P men där ser man Glad

Fridaaaa
0

#17 Har du inte sett svampbob fyrkant?! Trodde alla hade sett lite av det någongång ;) Men håller med LinaK, den liknar Patrik Sjöstjärna hihi

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
1

Här är en till som aldrig sett ens en sekund på det där programmet :)

[Forest]
2

Kram håller med det är bra stämmning här nu :) roligt att hänga här inne med trevliga hundintreserade personen även om åsikter skiljer sig så får man ta det :)

Beckibus
2

Kan bara instämma alltid kul att logga in och läsa vad andra skrivitSkrattandeTycker också att den lilla söta sjärnan liknar Patrik :) :)Glad

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

[Asta]
3

När jag började här var det mycket beserwisserstämning här och jag var faktiskt på väg att hoppa av direkt. Men det har blivit mycket bättre och idag håller jag med om att detär bra stämning här.

SaraC
4

Otroligt kul att läsa att ni trivs här! Vad glad jag blir Glad

Jag tycker att jag har ett fantastiskt gäng Medarbetare som underhåller sajten på bästa sätt.

Och viktigast av allt, vi har helt underbara medlemmar som stöttar, uppmuntrar och hjälper varandra! Det är ni som skapar den goda stämningen här så det ska ni vara stolta över!

Stor kram till er alla!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Djurvän
1

Vad betyder HIF?

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Tess86]
1

#24 HIF betyder Hundar IFokus

#25 & 26 Starta gärna en egen tråd om detta mec en bra rubrik så är det större chans att någon som kan svara hittar din fråga.

Jespersen
1

Jag tycker också att det är jättetrevligt här på Hundar! Råttorifokus är också en favorit :)

LinaK
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Djurvän, det är mycket bättre om du startar en egen tråd, jag lägger in bild som visar var någonstans du ska klicka för att starta ett eget inlägg. Som Tess86 säger så är det större chans att du får svar på dina frågor då. Vi ser helst att man skriver om det inlägget ursprunligen handlar om, skulle bli väldigt rörigt om alla frågar en massa olika frågor i allas inlägg.

// Lina , medarbetare

pius314
2

Håller med alla, har varit borta en vecka och har saknat er! :-)

Kram

• Tillräckligt bra är perfekt! -
MissManic79
1

Jag har precis hittat hit och jag är så tacksam för all hjälp man får!!

[Sarahansson1]
1

Tungan uteDet är verkligen jättebra sida!Glad Där man kan få massor utav råd och hjälp.

KRAM TILL ALLA GOA MÄNNISKORSkrattande

Beckibus
1

Kan bara hålla med!

Vila i Frid världens bästa Iza.

Med Vänliga Hälsningar 
Rebecka

*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*

http://workwithpaws.blogg.se/

Viccan92
0

Jag håller verkligen med. Det är himla bra stämning. På min skola var alla jobbiga och blängde på mig och höll på bara för att min hund var aggressiv. Klart han morrade och högg efter dem när dem kom nära när dem var jätterädda. Var bara en tjej som förstod oss.

Men här är det inga problem alla är jättesnälla. Spelar ingen roll vilken ras man har eller gammal eller ung. Det är så härligt. Kram från oss med.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast