Konstiga ställen
Kom på en rolig sak som kompisens collie gjorde, och även mammas labrador 
De bajsade på de konstigaste ställen. Körde gärna upp rumpan mot saker som tex parkbänkar, stenar och upp i buskar när de skulle göra nr 2.
Fler med "knäppa" hundar? 
Hihi, Bosse var ju bara smart!!
Tänk när han lyckades köra upp baken i en stor blomsterurna utan för banken!!! Aningen pinsamt för alla tittade på denne tokige hund när han lyckades med detta konststycke.
en kompis till oss va hundvakt åt Lusse när han va lite mindre, och dom bor mitt i stan, kompisen letade efter en gräsplätt som Lusse kunde göra sina behov på, när dom är på väg till en gräsplätt en bit bort så va dom tvugna att gå förbi kvantum, vart tror ni inte Lusse sätter sig om mitt utanför portarna till kvantum mitt i centrala stan… haha kompisen tyckte d va så fruktansvärt pinsamt så han försökte dra med sig Lusse men d resultarade bara i att d låg små klickar me skit efter där Lusse hade gått.. hahahaha =D
jodu nicki, min collie gör samma sak och så gjorde även min andra collie,dock inte parkbänkar haha, men gärna på en sten eller över en minigran eller nått, jag brukar säga att dom julpyntar skogen varje dag :-))))))))

Undra varför en del hundar gör så *fniss*
Mexx ska alltid backa in till nåt när han bajsar, små träd, grästuvor eller liknande. Väldigt praktiskt tycker jag, eftersom det då ofta blir på ställen folk aldrig går och det inte är så stort behov av att plockas upp. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag tycker att Lusse o Mexx kan träffas så Mexx kan lära Lusse att bajsa på dom rätta ställena… hehe =D
Haha och kissa som en pojke på samma gång också, kanske? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex, lär min hund! Förra hårbollen var duktig på det, men den här.. nej, icke sa Nicke. 
#7 jaa d hade vart perfekt om Mexx kunde lära Lusse d, närå o Lusse får gå kurs hos Mexx =D
Hihi oh, kan jag alltså börja tjäna pengar på voffen nu menar ni? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha japp du kan ju ta ut kursavgift… =)
Det märks att han-hundar är lite konstig, har väl aldrig hört nå så tokigt….själv går jag snällt in lite längre i gräset och gör mitt behov, efter det går jag upp på vägen och torkar rumpan genom att kana runt…matte tycker att jag är så duktig, men jag gör det bara för att jag ska slippa bada rumpan 
//Skorpan
Ånej, nu kom Skorpan åt datorn! Göm er! ;)
Kan det vara så att detta bajseri är typiskt för hanhundar??

Eller så beror det på husse och matte. Säg mig, bajsar Affe på konstiga ställen 
Nä, inte som Bosse!

Det är klart det är med storleken att göra, hanhundar är ju större desto högre bajsar de. Ju mindre din hund är, desto högre strävan får han att lägga klumpen så högt som möjligt för att andra hanhundar ska tro: oh, en så stor hund var här framför oss….
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Maria, skojar du???
ja hörni det har nog mycket med hanhundar att göra, för dom vill ju gärna sprida sina lukter lite mera än tikar, fast jag sett en och annan tik också men då är den oftast rätt dominant till sättet
Vilka knäppa hundar vi har!
*fnys* Knäppa, det var bara förnamnet 
exakt lotta det har du ju redan läst om menar jag hahahaha
förresten yorken jag hade såg helskön ut när han skulle skita, han stod på frambenen som vi står på händer, och lyfte kroppen så långt upp han kunde mot ett träd eller tuva eller vad som helst 
hihi, så gjorde "Bosse" också. Tänk när han skulle skita på en liten grästuva i vattnet, det var mycket trixande för att få rumpan rätt. Men han lyckades!
24, måste sett ännu roligare ut eftrsom han var större också 

# Minns en annan sak han försökte med på en tuva i Viktoriasjön.
Hade Nickie kunnat hade hon polisanmält fulingen.
Haha, kom att tänka på den gamla kudden på järnvägsspåret som Nicki lekte med, som Bosse sen fick tag på.
Minns du? Stackars kudde
vaddå? Fick han inte para sig med Nickie, så fick väl kudden duga
. hihi, det hade jag glömt!!
Vilka hundar ni har…är det bara jag som har en något så när riktig hund 
Det är så skönt att ha dig tillbaka Lena, vi har saknat dig, jag har haft jättejobbigt här utan dig och Kerstin
Det är tur att Tina har hjälpt till att hålla ställningarna annars hade jag nog tagit semester nu 
Tack för det Lotta det värmer
,ska försöka hitta in när jag hinner med det lovar jag ;-).svarar på ditt mail lite senare
.
Vilken tur att du har haft hjälp då har dom varit mycket ouppfostrade??

jag har också saknat dig lena =D
tack malin, men du har väl inte varit ouppfostrad i alla fall, som är en sådan go tjej
nej jag är aldrig ouppfostrad =D
näe jag förstod väl det haha
hur e d me snodden då? =)
Hon vågade inte säga nej nu..vi börjar bli för många tantisar. 
Upp till kamp imot snorisar….*sjunger för full hals*
upp till kamp.. hahaha skulle ni ta upp kamp imot oss? =D
Vi är väl fler..inte bara jag förstår du väl 
nog bara du som e vaken =)
Ja iaf ett tag till..men mina ögonlock börjar också bli tunga =))
mmm ska försöka komma upp vid 9 imorrn, har ju gått upp vid 12-1 dom senaste dagarna,
Jag har vart mer än halvdöd de senaste dagarna, så jag borde nog också sova snart egentligen. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag har också vänt på mina dygn och sover bort nästan hela förmiddagarna…jag som aldrig varit en sjusovare. Men nu ska jag börja ställa klockan varje morgon så jag kommer upp i skaplig tid =)
mm samma här, nu har jag precis käkat ett stekt ägg på macka o ett glas oboy, kvällsmat/nattamat, o man ska inte lägga sig direkt efter man ätit, så jag får vänta ett tag till =D
Nu rantar jag ner i säng…det var då själva 17 att det ska vara så svårt att slita sig.
Natti natt och sov så gott =)
Natti natti Lotta
Mvh Alex
Värd för Ridsport
natti natti =)
Blir en sväng med Mexx och sen sängen för mig nu också. Natti natti. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
natti natti Alex.. sov så gott o drömm vått nej sött mena jag hahahaha

LOTTA!!
över ger du mig nu…..*snyft*
Natti tantis! =)
#48 Ska bli. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
34, Jodu malin, det är bara bra, men han är lite ute efter löptik just nu,och man riktigt ser hur jobbigt det är när jag säger åt honom att sköta sig,ajajaj vad jobbig matte är nuuu, nu har hon det där ljudet för sig då jag måste koncentrera mig på henne,gissa om det är jobbigt,
Löptik??? VAR?? Sniff, suck, sniff!!
Quila har åkt i MIN bil, sniff, sniff, suck, suck!!!!
VAR är hon??? Sniff, sniff!
//Alfons
Stackers Alfon, Snodden ska få gå till skogen och rasa av sig idag i stället ;-),
Tänker på dig Affe….
Snodden//

maria tingsund!
Skärpning på fräckhets fronten va? *mohahahaha*
Storlen har betydlese….thithi, jaja…=))
Men det är rätt det du säger! =)
Hahahaha stackars killar, inte lätt att känna doften av en finfin tik och inte få göra nått ;)
Lite pinsamt det här, men Quila hade glömt någon konstig byxsak i bilen.
Jag kunde inte motstå den ljuvliga lukten, så jag smaskade i mig byxan.
//Alfons

# 18 Jag skojade inte, ju högre de bajsar, desto större tror de de är. Högre rang, och större självförtroende. Inte tala om könsdrift…
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
#57 När det gäller min "högbajsande" Bosse stämmer det precis. Har aldrig varit med om hund med större självförtroende o egen vilja.
men Alfons..du kommer aldrig få komma i närheten av mig när jag har brallor på…för dom är mina bara mina 
//Skorpan