Hundar iFokus

Hundar

Etikett: utställning
Läst 4818 ggr
[Forest]
0

15/10 utställning i Ggb Pudel

Vart lite nyfiken om någon ska dit o ställa ut sin Pudel?

Själv ska jag dit.

Cassii
0

Lycka till! Får man se en liten bild på din fina lilla Pudel? :)

Karmatarerskanise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Då får jag önska er lycka till :)

[Forest]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

1 o 2 vad snällt av er :)

Här är Enja med lite maskorsfrö i pälsen, lite oborstad just där med :)  Är lite dålig på ta kort kan jag erkänna :-C har mer i mobilen men tappat kabel som är till datorn.

Cassii
0

#3 Hon är så söt! Är hon dvärg?

[Forest]
0

4 japp dvärgpudel.

LinaK
0

Enja är den sötaste pudeln jag sett! Godbit! Lycka till på utställningen :-)

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Forest]
0

6 snällt sagt, o visst är hon söt tjej men jätte rolig att arbeta med oxå samt är hon ett busfrö som bjuder på sig själv :)

ingen mer som ska dit?

zoolatri
0

Var i gbg är det någonstans? Jag blev sugen på att åka dit och titta även om jag själv inte har någon Pudel att ställa:)

[Forest]
0

voliviahallen, har aldrig vart där själv :) http://www.svenskapudelklubben.se/contribute/vastra/index.html

[Ronon-m]
2

Då jag bor nära där så kanske jag kan komma förbi och titta! Ska kolla om jag kan den dagen :) Hade varit kul att se lilla Enja Glad

[Forest]
0

Enjas kritik löd : nice read withnice head and expolss.Good topline but loos a bit headcariage in moving,god chest andforchest.Good angulations,presentid not to her best today and sill need to mat…(antar träna)not the best movement

Nedslag som vi trodde Enja går lite neråt med huvudet och pälsen var sliten därmed vart hon väldigt kortklippt. Hon fick iaf en 1a o är färdigutställd jag fick iaf blodad tand o ska ställa ut tösen själv om något år Flört

zoolatri
0

Men det var ju jättebra kritik! Inga fel på "själva hunden" eller typen:) När blir det valpar?;)

[Forest]
0

12, det planeras in nästa löp om nu alla tester är okej :) ögonlys snart o sen kolla partel , tror inget kommer vara konstigt. Ska bli roligt följa med o se hur allt går till även parning vill jag vara med sen o valpning om allt går som det är planerat. Nästa löp är beräknad feb, 3e löpet :)

zoolatri
0

Kommer valparna födas hos dig eller ägaren? Och kommer du behålla en valp?;) Förresten, vilka färger kan det bli på valparna?

Cassii
0

Åh hade gärna velat ha en valp efter din snygging!

[Forest]
0

Glad hon är jätte fin o väldigt envis på gott sätt med , jag tror att hanen kommer vara en norsk röd liten hane :) Är fodervärd, därmed vill jag lära mig så mycket jag kan kanske ska sen köpa en till liten tik kanske ta nån kull om den är fin osv.

14, Valparna kommer födas o bo hos uppfödaren, vi bor hyffsat nära o kommer vara där endel, vi kommer inte ta en valp efter Enja då jag vill gärna ha en Black and tand dvärgpudeltik o det blir isf en från tyskland :) Alltid gillat bat pudlar o finns få dvärg här, givet kommer den ha stamtavla o bli inreggad i skk. Planer vi får se om de blir av Flört  Men å andra sidan gillar jag hennes uppföddning man får en harmonisk glad liten Pudel som vart med i i hemma miljö så kanske vi väljer en från hennes uppfödning.

[Forest]
0

här hon hemma efter utställningen :)

Loveradio
0

#17 Är inte så mycket för Pudlar, men din Enja är ju en liten sötnos. Kommer nog få fina valpar efter sig :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Forest]
0

18 antingen gillar man rasen eller inte, jag är helt förälskad i rasen o ser jag en harmonisk trevlig Pudel har jag svårt för att inte le lite extra Flört

Cassii
0

Får jag fråga vilken kennel hon kommer från? :)

[Forest]
0

20 japp hon kommer från Astelitas kennel, ägaren tävlar agilty och håller även i kurser då hon är utbildad :)  http://vovve.info/emoeke/Varaagilitypudlar.htm