Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1202 ggr
kerstinjoh
0

Hundens bästa vän???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag läste i GT idag att en fransman hade uppfunnit en gummihund för översexuella hundar.

Det var en svart hundliknande sak med orange tassar. Tassar som skulle få hunden att stå stadigt!!

Dockan är försedd med ett litet hål, som enligt tillverkaren måste rengöras efter.

Som tillbehör finns en spray som doftar hona, för att ytterligare egga hunden.

Något att satsa på?

AnneN
0

Hmmm inget jag skulle skaffa iaf

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Malin-A
0

hahaha men va skulle d va bra för då? eller e d typ om hunden står o gnäller efter honor o så ger man honom "dockan" ist? vet inte rikgigt om d e nått o satsa på till Lusse då han endast har sin till att kissa med =D

kerstinjoh
0

Sjukt! men det stod något om att översexuella hundar kan vara ett pinsamt inslag när man har vänner hemma. så därför skulle man låta dem "lätta på trycket" innan. Så de inte juckade på gästerna.

Malin-A
0

kompisens hund har vart översexuell, så fort han såg Lusse så började han jucka, även om Lusse inte va i närheten, han kunde stå 10 meter bort o jycka i luften.. hela tiden så jobbigt, men efter dom kastrerade honom så slutade han me d… =)

kerstinjoh
0

Hihi

Lotta
0

*ASG* Fyyy så sjukt…vem skulle tända på en sån stygging Fundersam

kerstinjoh
0

Blä vad äckligt att ha en så'n stående. O få rengöra hålet emellanåt. Blä!!!

Tixy
0

Hahahaha, kanske ska skaffa något sånt fast i människoform åt pojkvännen.. Oskyldig

Malin-A
0

igår så satt Lusse i soffan o så skakade han på sig o från hans snopp kom det vita droppar… är det sperma eller nått annat kladd? d va inte så fräsht kan jag säg.. fick kväljningar =/

Tixy
0

#9 Känner igen det från förra jycken, en tjejgalen kille (men inte översexuell, slå det! ;D), vettefasen vad det är.. :/

Alex
0

Mexx är bög.. Han har juckat på en människa en gång i hela sitt liv.. Och det var en kille.. Som är bög/bi, inte riktig säker på vilket..Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tixy
0

Alex, våra hundar kanske ska ha gay-parad då? Idelma är ju lesbisk, hon skäller ut hanhundar om dom inte visar att dom är livrädda för henne (böghundar).. Oskyldig

Alex
0

Hihi låter bra. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Tixy
0

Undra vad Idelma skulle göra om jag drog med henne på Pride-paraden i sommar.. Funderar på att sy något gay-täcke åt henne som hon får ha då. Oskyldig

Lotta
0

Min kompis schäfer följde ofta med på toa…och vid tre tillfällen så stog han rakt upp och ner och juckade i luften och kletade ner golvet *blä* Men då var det någon som sa åt henne att det var nån slags dominanshandling, själv har jag aldrig varit med om nått dylikt och tur är väl det (kräsmagad)

Real
0

Men om man köper en sådan äcklig sak tillåter man ju hunden att jucka? och att jucka är ju bara tråkigt när en hund gör.. MER än tråkigt.. Fan ecko har kommit in i den fasen nu:( han hoppar upp min mors och min vovve Lufsen. Super tråkigt.. får dra ner honom hela tiden. han är ju kille me?
Och så har vi träffat en super gullig liten tös på 8 veckor. Hon är me amstaff/dogo men också bulldogg. Och hon är minni? ecko försöker på henne me.. blir sååååå ledsen! dumma hund!:(
som tur va tog inte hennes matte det illa.. men JAG skäms ju:S

[helenal]
0

hugo börjat jucka på min arm nu och små biter på mej samtidigt… Jag ar bort honom men han kommer tllbaka. svon jobbigt

Lotta
0

Det finns absolut inget som är så jobbigt och frustrerande…men det gäller väl att vara stenhård på dom så man får dom att fatta att dom inte får göra så…

Vintisen
0

Hallo. Jag såg också den här sjuka hundsaken för översexuella hundar. Läste om det i Expressen. En del tycker det är en jättebra ide, Av dem jag talade med om saken.

Vad månde nästa sexleksak för hundar bli? Massageapparat för tikar? En snopp som ställs på golvet så att tiken kan bestiga den, när hon känner sig pilsk?

Alltså jag trodde det var ett skämt när jag läste om det. Den finns dessutom i nästan alla storlekar. Tänk om man skulle ha gillat ide´n och haft två stora sexleksaker för de stora hundarna o en liten för den lilla hunden, För tusan, man hade ju bara haft hundar o atrapper i lägenheten då.

Det blir värre o värre!

Nu finns det kläder, väskor, vagnar tilll småjyckar, och så detta!

Lotta
0

Vidrigt i mina ögon…

Noa-Nisse
0

verkar ju jättebra för att minska på det översexuella beteendet :/ (ironi)

Medarbetare på Hundar.ifokus