Lite grining är jag faktiskt!
JAg skulle ju ha debuterad i officiel agility tävling den 17-18 sep och även nu till helgen den 24 - 25 sep men gissa vad ? Jo den 12 september bestämmer sig damen för att börja löpa väldigt typiskt! jag som har mått dåligt i nästan 2 månader innan och det var nu helt i onödan :( fast å andra sidan så fick vi ju mer struktur i träningen ist för att flamsa runt! Det dummaste av allt det var att jag var och tittade på i ö-vik där tävlingen hölls och banan hade passat mig och penny så det kändes tråkigt :( Men nu satsar vi på jokkmokk ist den 11 - 12 november :) någon fler som ska dit?
Ska inte dit, men puttar tråden lite :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vart skulle du tävla 24-25!?!?!?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#1 tack :)
#2 I nordmaling ca 5 mil från umeå , men den missar jag ju också :( Har jag tur eller? haha jaja jag får se det possetivt vi hinner ju träna mer iaf :) Det blir dock spännande med den i jokkmokk när den är i ridhus och penny har aldrig vad jag vet varit i ett ridhus :S Ska försöka smyga mig i något någon dag men det känns ju som dumt haha :)
Jag ska tävla i Jokkmokk :)
#4 vad kul vilken klass?
#6 Hopp och agilityklass 1, large 
Spännande :) Vad har du för hund ? Blir det debut för er också? eller har ni hållt på ett tag?
#3 Åh, vad synd!!!! Vet exakt vart det är!! Ska själv dit och tävla till helgen! 
#8 nej vad kul då ska smygtitta på dig :D För jag ska nämligen dit ock kika endå och bli ännu grinigare haha :D Vilken klass går du i ? small medium? Du behöver ju inte svara om du inte vill :P
#9 Hahah!
Har inget att dölja.
Tävlar i Small, klass 1 (såklart, andra tävlingen ju!
). 2 Hoppklasser lördag och 1 ag och 1 hopp på söndag. 
Ser framemot tävlingen , spec nu när Moa har lärt sig platta tunneln, då är det typ rent hindermässigt slalomen som kan skita sig. Men hoppas det går helt okej och att hon inte håller på att sega sig. 
Det är bara att gå fram och heja om du inte är blyg, säg dock inte att du är från hundar iFokus om du hälsar,
Min morsa kommer vara där, och vill inte att hon ska veta att jag håller till här på sajten..
Malin och Moa heter vi.
#7 En blandras mellan schäfer, vit herdehund och tervueren. Vi har tävlat några gånger, det är drygt ett år sen vi började tävla 
#10 Tänkte så du / ni inte fick för er att jag var någon snusk gubbe haha :D men kul och se er live när man följt er här :) jo ser jag er hejar jag till :) Lycka till :)
#11 okej vad kul :D Då kankse vi ses där :)
#12 Hahhaa, känner pressen här nu jag! 

Snuskgubbe? hahah, nej, det tror jag inte om dig! 
Tar du med din vovvsing då?
#13 haha nej nej känn ingen press det är ju bara er andra tävling ju och vad jag har sett är ni grymt duktiga :) Ja men man vet ju aldrig vad folk får för sig ! Jo vovven följer med men kommer för det mesta bara få sitta i bilen och komma ut korta stunder för att vänja sig :) Hon löper trots allt och vet inte hur populärt det är :P Men sen beror det ju på hur varmt kallt det är också så det inte blir för varmt i bilen :)
#14 Hihi,
Tycker hon var duktig på hennes första tävlingen, så hoppas hon kan visa sig från sin duktiga sida denna gång också, haha. 
Vovvarna kanske kan få hälsa? Moa älskar Sheltisar, haha, hon viftar alltid på svansen åt de även om hon aldrig har träffat de förut, händer inte med andra hundraser, haha, då är hon rätt reserverad. Hihi. 
Konstigt att träffa folk på forum som man bara har pratat med på nätet. Det har aldrig hänt förut! Tror jag.. Men men, nya hundkompisar är ju alltid kul.
#15 visst kan dom få hälsa min dam blir likadan det är som hon slappnar av när det är en sheltie :)
#16 Haha
Inte ovanligt att Sheltisar älskar Sheltisar. Har då aldrig sett slagsmål med mååånga Sheltisar tillsammans, blandade kön också.