Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 5762 ggr
chigak
0

Söker handler till Fransk bulldog

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en Fransk bulldog som nu är 8 månader och jag skulle vilja testa att ställa ut henne så småningom. Men då jag själv inte kan någonting om utställning så skulle jag vilja ha hjälp med att visa henne. Förhoppningsvis lär jag mig lite på köpet.

Så passar på att fråga här om det finns någon som är van att ställa ut som är intresserad av att hjälpa mig.

Jag har inte siktet inställt på någon särskild utställning utan man får komma fram till något som passar. Vi bor i Jönköpingstrakten men har inget emot att åka en bit.

Är du intresserad så hör av dig till mig här i tråden eller via PM så kan vi diskutera detaljerna. Självklart ersätter vi dina utgifter för att komma och hjälpa oss.

P.S hoppas jag lagt detta i rätt kategori

AnneN
0

Jag skulle gärna ställa upp, har mer eller mindre vuxit upp på utställning och har ställt lite olika raser, dock hittills inte fralla.

Jag bor i Luleå, kan åka vart som helst i landet för att ställa ut hundar bara jag får resa & ev boende betalt.

Låter det intressan så kan du höra av dig.Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

chigak
0

Puttar upp för att se om det finns någon mer som är intresserad på närmre håll.

Anne tar jag hjälp av om jag ska åt rätt håll=)

fia-mia
0

Jag bor i Norrlöping och kan ev. hjälpa till. Brukar vara på uställningarna vid himmelstalund i norrköping (brukar vara i början av juni och en i augusti) Har aldrig ställt ut men har planer på att göra det i år med min "dagvovve". Om du ska på någon av dessa utställningar i sommar och står ut med en nybörjare som ställer så är det möjigt. Du kan ju höra av dig när det börjar närma sig dessa utställningar i så fall.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

LinaK
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Ebfotograf]
0

Jag ställer alla olika hundraser och är väldigt intresserad av att ställa nya raser helt tiden. Jag började ställa ut 2009, med bra kritik och placeringar. Har alltid haft stort intresse av hundar och utställningar. Jag bor i Kungsbacka Kommun och åker på utställningar lite var som helst. Raser jag ställa just nu: Blandraser, Australian Shepherd, Samojed och Siberian Husky. Är ganska billig som handler.

Låter det intressant? PM:a eller mejla till ebfotograf@hotmail.com