Life of joy?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Undrar om det är någon som har erfarenhet/kan/vet något om Life of Joy kenneln? Såg att dom hade kull nu men kunde inte hitta dom på Pudeluppfödarlistan… Något som vet något om dom? Känner att jag inte är så bra på att välja uppfödare så skulle vilja ha en som är bätre på dethär ;) Vi letar nämligen efter Pudel valp!
(Vill du veta hemsidan så Pm;a)
Kollade lite på hemsidan och att döma därifrån så verkar det väl inte vara något problem med den. Åk dit och kolla, man kan inte döma efter några meningar och bilder på Internet.
Håller med ;) Är bara så osäker eftersom jag inte vet om hon är registrerad uppfödare eller inte… Men man kan ju ringa och kolla lite :)

Jag köpte min egen Pudel på Team MoDicken's kennel, och dom är superbra! Uppfödaren har alltid tid och tips om det är något man undrar eller har problem med + att hon har underbara hundar!
jag kan verkligen rekomendera den kenneln annars! :)
Pudel är en väldigt trevlig ras för övrigt!
bifogar en blid på min lilla älskling (Oliver) :D
TS verkar som att de bara har en 1 tik kan det verkligen stämma? Ser man under valpkullar fick hon en kull 1a maj jag hade kollat om valpar finns kvar det bästa är att ringa anser jag iaf. :)