Det var inte jag!!
Hahaha, sjukt söt! :D
Helena
hi hi, nä hur kan NÅGON tro nåt annat med de troskyldiga blå ögonen…
Alla gamla plastleksaker från sandlådan har passerat valptänderna här hemma, men de är tillåtna… vi skulle precis ta bort sandlådan, ungarna leker inte där längre, men nu har den fått ett uppsving :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
min hund har tuggat sönder EN sak under hela tiden vi haft henne. Det var en sele hos dagmatten!
Hunden tuggar knappt på ben, och den enda sak hon tuggar sönder är hos någon annan! Gaaah

Det senaste som blev sönder tuggat var en av katternas fjädervippa samt en påse.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja nu var det ett tag sen vår hund satt i sig något som han inte fick. Men jag har blivit av med kanske 7 par skor, ett par jeans, tröjor, mobilladdare m.m. Jag får ju helt klart skylla mig själv när de ligger på golvet tillgängligt för honom :)
Nej det var ett tag sen nu men vår valp har snott vindsnurran som satt i blomlandet.haha snurran var större än hunden
P.S Guud vad söt bild!
Vila i Frid världens bästa Iza.
Med Vänliga Hälsningar
Rebecka
*Medarbetare på mops.ifokus och sheltie.ifokus*
Sixten hittade på grejer när han var valp och lämnades ensam. Han tuggade på skostället så vi fick köpa ett nytt. Och så tuggade han på tapeten i hallen så vi var tvungna att tapetsera om.
Dessutom så började han tugga på trappstegen upp till övervåningen, men det hände när man var hemma.
Men ja, som tur var så kom han ur det där.
Bino har tuggat sönder strumpor som han snott i tvättkorgen. Och sina leksaker har han massakerat också.
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
haha, guud så söt :)
Det senaste var min borste, hon hade dragit bort alla piggarna. Några dagar senare min kam :P Mest pga att sambon ej stängt dörren till badrummet ;) Brukar alltid stänga där.
Innan dess var det ett bra tag sen, men hon har bla tuggat på: skor, tavla, golv-pappers-lampa, skärp, ett koppel, en träelefant från thailand. Hehe, men var mestadels första månaden vi hade henne. :P
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Haha ja du, jag hade lätt köpt den där blicken
Hoppas matte köpte den med