Hundar iFokus

Hundar

Etikett: beteende
Läst 2020 ggr
jagharingenaning
0

Betéendet förändras i dräktighet?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag undrar om tikens betéende blir annorlunda när hon är dräktig? Har läst att hon kan bli rätt så nere.

Blir nästan rädd för ingen har berättat för mig och jag har inte läst något om att hon blir helt annorlunda? Alltså förstår att det är jobbigt för henne men det kommer väl att ändras sen när hon fått valparna? Tänkte att jag frågar här annars får jag väl kontakta vetrinär eller höra av med någon uppfödare, har fått mycket stöd och folk som kommer stödja mig efter hon födit också men det är just hennes humör.

Dumma frågor men hoppas verkligen jag får svar, kan tillägga att jag är ny här! :)

Karmatarerskanise
0

Välkommen hit först och främst :) Sen finns det inga dumma frågor, bara dumma svar ;)

Jag har ingen kunskap om dräktighet, så jag hoppas någon av våra kunniga medlemmar kan hjälpa dig.

jagharingenaning
0

Tackar tackar!:) Haha ne det är klart ^^

Okej synd :/ Hoppas det jag med.

jagharingenaning
0

Ingen som skulle kunna vara jättesnäll och svara?:)

pius314
0

http://arcadians-kennel.com/Arbete%20om%20valpning.htm Här står det lite, men det är inte källgranskat :)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Mischa
0

Min tik blir väldigt förändrad när hon är skendräktig, så att en hund skulle kunna få en annorlunda personlighet under en riktig dräktighet vore inte konstigt alls, det är mycket hormoner i omlopp.

≧◔◡◔≦

jagharingenaning
0

#4 Tack så mycket! Ska genast kolla:)

#5 Ja det är ju det så hon kommer nog bli sig själv efter valparna :)