"Månadens Hund"
Hej! Finns "Månadens Hund" här på hundar iFokus? Isåfall på vilken grupp?
nej jag har inte sett det i alla fall men dte borde vi starta det är ju kul :P
ja, om det inte finns så tkr jag att vi borde starta det 
Ja vad skoj vem börjar????, då får man ju en chans att se alla vovvs ju
Sajtvärden brukar starta det
vi får be KerstinP eller ÅsaF att starta en månadens hund =)
vad menas med en månads hund då?
man skickar väl typ in bilder o så väljer någon ut eller man har en omrösting om vilken hund som ska bli just månadens hund, o så kanske man berättar lite kort om hunden o så.. eller?
Låter ju riktigt kul…vet att jag la in en på Doris när dom hade på kattsidan =)))
vi har det på marsvins sidan också ;P
Äsch, ingen ide! Alfons kommer att vinna hela tiden!
Du menar att din töntbull ska vinna Kerstin…han får nog konkurans kan jag tänka mig, även om det blir svårt =)))
en kofläckig hund som är rädd för grodor, tror du han vinner över en extremt frenetiskt slickande på sina kulor Lusse? haha nej nej… =P
Jag tror att det blir allmänt jättesvårt att välja ut nån….och allra helst när man hör alla egenheter alla har 
Visst sjutton blir det svårt, jag skulle nog aldrig kunna fixa jobbet själv, jag älskar alla vovvs just bara för att alla har sina egnheter också ;-)
ja fy va jobbigt o välja en hund. alla e ju charmiga på sitt vis =)
Tänk att det tycker jag också, nu är man ju så förtjust i alla hundar här ute och dess ägare…detta kan bli tufft =)
*Fnys* kofläckig??
jag har nya bilder på ecko nu kerstin;) där kan man kalla kofläckig.. hihi
ja kofläckig =P haha
Lägger du in bilderna Real? Jag är nyfiken på hur han har vuxit.
Kofläckiga hundar måste ju vara väldigt snygga. Kanske blir Alfons en matta så småningom?
jag vil också se bilder på Ecko grisen.. nuuuu =D
ja kofläckiga hundar e väldigt snygga o ståtliga =)
som ja sa till malin i en annan tråd.. de är 164st bilder
och jag har svårt att välja ut just en eller två.. då känns de som ni inte får se allt de bra;P usch jätte jobbigt ju.. haha!
kofläckigt klär faktist ecko med.. helt otroligt, men sant!:)
men lägg ut 10-15 bilder…
NU!!!
de kommer.. 10-15.. visst.. kan ta dom bästa ja tatt ut:)
Vill seeeee kofläckiga Ecko nuuuu 
Lotta d finns bilder under Ecko vårbilder här i spalten till höger =P
Jag kollar…hur kunde jag missa det, kan väl bara skylla på åldern kanske 
Pssst Lotta, jag o Malin ska åka o kidnappa Ecko-grisen. Vet du vart jag har gjort av rullisen?
*viskar* Den står i mitt förråd under alla kineser…jag tar fram den och låter en av dom kuta till dig med den…
HA! tagen på bar gärning.. om ja ser en rullis komma i 10km/h så vet ja vilka de är:P
(ecko skulle säkert frivilligt komma me är ju de värsta.. han älskar visst alla som finns)
10 km/tim. *fnys*. Den är ju för farao trimmad. Kinestrimmad! Går som en racerbil.
Det bara svischar till så inte ens fart kameror hinner med..och det fast vi har en husvagn efter 
haha.. ja men då kanske ni missar parken då?:P
Vi har gps med oss så det lär inte bli några som helst problem…tro mig ;)
Kan så vara för bromsarna fungerar inte.
Äsch kinesen får väl använda hälarna…vad ska han med annars för? ´Mohahaha
men är gps systemet över hela sverige? kan ni knappa in folkparken-norrköping? för ja menar.. finns väl folkparken i massa andra städer me?:P
tss.. jaa använd kinesen!
Kineser är jättebra springare och bromsare….bor du i Norrköping? =)
jasså de är dom? har aldrig provat att bromsa med en kines?:P jaa visst bor ja i norköping:)
det lät ju nära och bra =) Vi får väl se vad alla tycker =)
jaa.. har du själv röstat då lotta?:)
Japp