Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 3816 ggr
Labolina_73
0

Tibetansk Spaniel i FOKUS?

eller tibbe. ifokus

någon som orkar hjälpa till?

//Linda

Rafflan
0

Spaniel.ifokus är nog bättre då ;)

Fridaaaa
0

Jag tycker personligen att det räcker med hundsajter, tycker det är roligare om alla är samlade:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Rafflan
0

#2 jo det är ju lättare att få tips och råd då, då dem flesta tips och råd man behöver sällan är ras relaterade ;)

twinkime
0

Tycker det láter som en jätte rolig ide, att komma igáng emd en ny sajt =)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Belimas
0

Men trots namnet så är tibben ingen spaniel Flört

TS
Beroende på vad som efterlyses så kan jag kanske hjälpa till, har länge haft tankarna på ett tibbeforum av något slag =) Dock kallas ju även tibetansk terrier för tibbe så om sajten ska heta tibbe.ifokus så kan många tro att det handlar om den rasen.

Labolina_73
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet inte vad jag eftersöker, men jag tycker att det vore ju kul med en sida som mer eller mindre  bara  handlar om Tibetansk Spaniel för oss som har och för dom som vill läsa om dom för ett eventuellt rasval

Men jag vet att jag inte kan dra igång detta själv så jag behöver någon med mera kött på benen om rasen och och som kan komma på lite artiklar etc etc,, ja ni fattar..

JAg kan starta den absolut,, men jag behöver ju medhjälpare.. :-)

//Linda

Belimas
0

Jag ska kolla runt lite och se om jag hittar någon information om vad som krävs av de som är medhjälpare, om det inte är något avancerat så kan jag hänga på projektet =)

Det finns en massa roliga artiklar man kan skriva om ex. en artikel om tibbens alla olika färger, deras historia osv. =)

Fridaaaa
0

#7 Det är sajtvärden som bestämmer vilkens som ska vara Medarbetare på den sajten eller inte, så det är vad sajtvärden kräver som avgör om du får bli Medarbetare eller inte :D

Belimas
0

Jo men jag tänkte mer på vad en Medarbetare gör, hur mycket av sin fritid man behöver lägga på att vara Medarbetare typ =)

Fridaaaa
0

#9 Beror helt & håller vad man kommer överrens med sajtvärden,. jag är Medarbetare på jättekanin.ifokus, och man behöver ju inte vara inne exakt varje dag =)

Rafflan
0

Ja vill man skappa ras forum så får man väl göra det, skulle dem inte bli populära blir dem ju ändå borttagna, men då har man ju gett det en chans ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Belimas
0

Ja under högsäsongen så är jag borta mycket under helgerna då vi åker runt på utställningar runt om i landet och även utomlands så småningom så det kan ju vara lite problem då kanske =) Vad har du för uppgifter på "ditt" forum ? En annan sak som jag tänkte på, behöver man vara plusmedlem eller vad det heter ?

LinaK
0

#13 Nej du behöver inte vara plusmedlem, man får iFokus plus när man blir Medarbetare.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
0

#13 Nej man behöver inte vara plusmedlem

Jag skriver artiklar, kollar så att allting är som det ska på trådarna osv:D

Belimas
0

#14+15

Ah då hänger jag med lite bättre, tack för svaren! =)

LinaK
0

Jag kan även tänka mig att hjälpa till lite med sajten i början om den kommer ut i nätverket Glad Är ju en ras jag älskar, men har ingen tibbe själv.

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se