Andra gången på Klubben :D
Hejsan Svejsan både tanter och ungdomar ^^.
Har kommit hem från Brukshundklubben för andra gången och allt har gått super bra, bortsett från att Ludde var lite envis om att han absolut inte ville sätta sig ner på den leriga marken. Men efter lång väntan och mycket träning så gjorde han som jag sa och slutade upp med sina dumheter ^^,
Vi tränade som vanligt med att gå fint i kopplet som gick toppen! Det känns värkligen som att Ludde börjar kunna riktigt bra nu. Men så tränade vi då också sitt och fot m.m. Stod en ganska lång stund och pratade medans hundarna fick vila lite efter ett ganska långt träningspass. Fick veta massor av saker óch man förstår värkligen att tanten kan mycket om Hundar xD
Nästa vecka ska vi arbeta nästan som vanligt fast börja träna på inkallning och kontakt :D
Ser värkligen fram emot nästa Måndag. Och på Torsdag är jag ledig
och funderar att även då åka dit och träna ut tränare. Eftersom de har bra områden att träna på, och inte vägar omkring eftersom det ligger
mitt i skogen :D
Fråga gärna lite om ni undrar :D
Vad roligt! Är ju så kul när det går bra! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hiihi ^^,
Aaa, visst är det.
Ibland är han helt
omöjlig och ibland
är han som om man
tränat med han typ
i 5 år ^^.
När vi var ute idag så gick han lös brevis mig hela tiden.
Gud vad jag och Ludde var stolta då ^^,
… Fan att det inte finns någon klubb vettigt nära mig, jävla skit. Jag vill också träna, utan att vara beroende av att farsan kan skjutsa mig eller tvingas åka kommunalt. Ingen höjdare med min jycke. Visst, hon älskar det - och hon älskar även att vara ivägen för allt och alla.
Kul att det går bra för er iaf! 

Haha, Håller helt med dig Tixy!
Jag är alltid beroende av att pappa ska skjutsa mig enda till sundbyberg från var jag bor i Solna, Igentligen är det inte så jätte långt. Men man måste åka enda till Bromma, och sedan
en lååång väg mitt i värsta urskogen i ca 1-2 kilometer.
Men det är det närmaste man kan hitta :D Och jag tyckeer
det är super bra där :D
Jag är också beroende av skjuts. Vilket gör att jag just nu är extremt grinig på mig själv för att jag inte övningskört mer… Lär dröja innan jag tar körkort. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Haha ^^.
Om man ser en tokig tjej i en bil som slingrar ut på trotoaren så är det Alex som prövningskör xD
Va kul att det går bra för er. Är ni många som är i gruppen du går? =)
Haha än så länge kan ni vara lugna.. Har hittills suttit bakom ratten två gånger på två år (nej jag är inte seg..) så det blir inte ut på vägarna än på ett tag..;) Parkeringen till Löfbergs Lila Arena duger än så länge. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex du är ju värre en min dotter…hon har iaf kört 5 ggr 
Haha jag vet..:P Körde en gång ett par dagar efter jag fyllt 16.. Sen en gång förra sommaren.. I maj blir jag 18 och tänkte ta körkort…? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja se dagens ungdom…ni får allt serverat, men icke då! 
Haha allt serverat ja..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men lilla damen.. körkortet får du då rakt inte serverat. Så det blir till att öva av bara h-vete för det är inte långt till maj 
jag har kört tre ggr.. men nu vill jag verkligen ha mitt körkort, men pengarna fattas =/
Ja inte är det billigt..totalt hutlöst :/ Tycker dom skulle vara billigare så kanske dom slapp en massa ungdomar som kör olovligt..
ja precis håller me dig Lottis. =P
o ellinor kul att det går så bra för dig o Ludde =)
Vill också att det ska vara billigare… Vill att allt ska vara billigare.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu ska vi inte ta i Alex…lite måste ju få kosta också ;)
Malin hööööööll meeed miiig….
haha ja tuvärr, denna gången blidde d så =P
Jaa.. vissa saker kanske.. Men inte sånt jag köper.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nej inte sånt som jag köper heller iof….men som sagt det finns inget i denna värld som är gratis 
Joho! Kärlek och vänskap! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
beror på vad man menar med gratis.. gäller det pengar så mjo då är det väl ganska gratis, men för att få kärlek måste du även ge kärlek o för att få vänskap måste du ge vänskap tillbaka =D
Jaja men nu pratar jag pengar. Jag är kapitalist, som Pippi. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha ok… har du en kapsäck full me pengar också? o vart e herr Nilsson.. =P hehehee
En Knäppie kan lätt förvandlas till en herr Nilsson 
Jag gillar kärlek och vänskap 
Mexx aka herr Nilsson =) ja kärlek o vänskap e fint.. =D
Finns inget finare..