1-årig Golden Retriever Sökes!
Hejsan!
Mitt namn är Julia min mamma och hennes kärbo ska äntligen skaffa en Golden när dem flyttat ihop inne i stan!
Vi vill dock inte ha en valp för det kommer bli alldeles för jobbigt att ta hand om den ifall man måste springa ner från högsta våningen hela tiden!
Men vi tänker att vi möjligtvis skulle kunna ta en Golden för omplacering(hur man nu säger det) och ge den ett så bra hem som möjligt!
mammas kärbo har haft erfarenhet av Golden förut och jag själv har ett stort intresse för hundar har befunnit mig nyligen under sommaren på ett hunddagis då och då!
Om det finns någon därute som vet med sig att det finns en liten Golden därute som söker sig ett nytt hem kan ni väl kontakta mig!
Dock vet jag inte hur lång tid det kommer ta innan vi ska skaffa en, men det är lika bra att vara ute i god tid, eller hur!
Kramar / Julia (=
Jag skulle kolla rasklubbens hundförmedling när det kommer till omplaceringar. I värsta fall blocket, finns faktiskt några guldkorn där också :)
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Här hittar du omplceringar som annonceras via rasklubben vilket innebär att de uppfylller vissa hälsokrav så som röntgade armbågar och höfter. http://goldenklubben.se/golden/kopa-valp/omplaceringar/
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus
Tack så jättemycket, ni ska bara veta hur stor hjälp ni är!
Kramar / Julia (=
Dock var det bara två stycken för omplacering där, men ge gärna mer förslag så blir jag jätteglad!
Kramar / Julia (=

Det är väl bara att hålla utkik och invänta rätt hund, det kan ta ett tag innan rätt hund dyker up. Ha tålamod och sätt hälsa och mentalitete först så kommer ni säkert att hitta en underbar hund
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus

Brukar även finnas annonser på blocket, vovve.net och andra annonssajter.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack så mycket! Fortsätt på bara! jag letar och letar! XD Och väntar och väntar!
Kramar / Julia (=
Håll koll på hittehund.nu också. De har ibland haft goldens inne för omplacering, och de gör ett väldigt bra arbete!
Medarbetare på jack russel terrier
Jamen, det ska jag göra!
Kramar / Julia (=