Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 1315 ggr
seadwarf
0

OT- Rösta gärna på vår dotter :)

Emelie vill gärna ha röster här http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=29920

Tack på förhand!

// Sandra.

Nikkis
0

Jag fattar inte, vad är det för tävling?

Tänk om jag tycker att ett annat barn är sötare då?

seadwarf
0

Det är en tävling om att bli fotad för omslaget till tidningen vi föräldrar… finns info på deras sida… man kan även vinna ett presentkort att handla för i Kista galleria..

Gillar du inte bilden så kan du antingen rösta på någon annan eller låta bli att rösta ;p.. det går även att rösta på flera.. Har själv röstat på några till som jag tyckte hade fina bilder.. Alla barn har ju sin charm så själv röstar jag mer efter hur bra bilden är än hur sött barnet är….

Jagar röster mest för att det är så många som deltar, så för att ha en chans att bli finalist behövs nog alla röster man kan få! :)

Mvh Sandra.

Taxelina
0

Röstar aldrig på dessa tävlingar, då jag tycker det är ganska osportsligt att gå ut i sajter och värva röster.

Men bilden på flickan är fin , fast rätt så hög kontrast. Annars jätte gulligSkrattande

seadwarf
0

Mjo, kanske osportsligt.. men eftersom det är så folk gör och t.o.m buggar datorer för att kunna rösta flera ggr på samma bild m.m.. så har man ju inte en chans om bara ens nära röstar :/… och när det är såå många bidrag försvinner ens bild i mängden… kommer inte vara "sötaste" barnet eller bästa bilden som vinner tyvärr, utan den som man fått flest att rösta på…

Hade det varit tjugo bilder att välja på hade jag mycket hellre vunnit genom att folk helt enkelt skulle rösta efter eget bevåg… :)

Mm, var lite skumt ljus ute när jag fotade, så blev lite svårt att få bilden bra.. Tack iaf :)

Catnap
0

Söt flicka och fint porträtt även om jag håller med om att kontrasterna var lite starka Glad

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

Nikkis
0

Aha okey, då är jag med. Var för lat för att läsa på sidan om vad tävlingen handlade om.Oskyldig

Menade absolut inte att din dotter inte var söt eller så, inser nu att jag uttryckte mig lite klumpigt.

kerstinjo
0

Röstar hellre på en hund.Oskyldig

Kerstin 

Gerbilflicka
0

Jag röstade iaf. Glad Fin bild på en söt tjej!