Hundar iFokus

Hundar

Etikett: avel-och-genetik
Läst 4809 ggr
shadowgirl
0

Chihuahua hane till avel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Jag har en Chihuahua hane som nu är 5år gammal och är till avel för den som är intreserad.

Är mycket utställd med ett svenskt cert, patellastatus är godkänd och även alla andra punkter.

Han är en mycket glad och social kille av den lite grövre typen.

Har ett krav på att jag endast parar med renrasiga Chihuahua tikar. Och valparna ska registeras hos SKK, samt säljas enligt deras regler.

Så oseriösa gör sig inte besväret.

För mer info och bilder hör gärna av er på tele:0735316736 eller mail: dynamitvicky@hotmail.com

bleenda1
0

GrattisSkrattande Ord och inga visor.

Det är bra att du har krav på tik ägarna. Kolla upp om du kan lägga din fråga på kennel iFokus? Den passar nog bättre där, skulle jag troObestämd

lifefighter
0

har ni fått några napp än?

/en nyfiken Alex2

Hanusi
0

Det bästa sättet att göra reklam för sin hane på är att ställa ut mycket, engagera sig i rasklubben och gå på rasträffar! Håller han då måttet säljer han sig själv!

[jakke94]
0

ta kontakt med rasklubben, tror du lättare hittar en bra tik där.

[lolo8453]
0

Ruskigt söt måste jag säga.

shadowgirl
0

Jobbar tyvärr lite mycket nuförtiden så jag har ingen tid med utställningar längre. Har varit ute en hel del förut, men jobbar nästan varenda helg nu så det blir som sagt svårt att hinna med sånt.

AnnaKarin
0

För att få intressenter så bör du kanske skriva vad hanen heter så att de kan kolla stamtavlan och se om  de har tikar som passar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

shadowgirl
0

Småtuvans Blues Brother

Hanusi
0

4 utställningar tycker inte jag är att betrakta som "mycket utställd", så mitt tips är fortfarande att fortsätta ställa ut honom. Är han något att avla vidare på kommer folk upptäcka det och du kommer få förfrågningar! Eller lägg ut honom på rasklubbens hanhundsregister!

www.chihuahuacirkeln.nu