Dagens you tube... ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Möjligtvis att man kan använda dom på människor istället för på hundar…det kan jag väl gå med på. Den här var ju rätt kul
Tycker jag iaf med min sjuka humor

Hi hi… det såg kul ut Hur man nu kan vara så korkad att testa. Själv tycker jag el i alla varianter är obehagliga och skulle aldrig testa det där! 
Tyvärr är det ju tragiskt att dessa halsband ens exiterar.
Ja visst är det helt knäppt att dom finns!
Men han såg ju kul ut *he he*

HAHAHAHAHAHA! :D Gud vad roligt, undrar hur mycket han fick för det där ^^
Men jag börjar ju tänka, används verkligen såna där elhalsband på hundar i usa?
Usch säger jag bara, skulle aldrig använda ett sånt på en hund.. :/ Spelar inegn roll hur bångstyrig och skällig den var, aldrig i livet ett sånt där, inte heller ett sånt där med små nålar. Usch och blä.
Ja det är ju skoj att testa det såhär, men stackars hundar som utsätts för dessa halsband. De gör sjukt ont!
En kompis till min pojkvän testade ett när han var på Gotland en sommar, och han skällde till riktigt högt så han fick den högsta stöten, och han blev alldeles omtöcknad efteråt! Tänk er då en hund, fyyy fan :(

Riktigt tragiskt, hunden kan ju rentav dö :o

det känns som om han fejkade lite också… bara en känslajag fick.. men uscha… bra att de testas på människor iaf!
Det här är från en svensk hemsida!!! Finns fler varianter och modeller, men jag valde bara en på måfå…. Dessutom kan man köpa en liten snygg "scarf" för endast 99:- för att dölja elhalsbandet.
"Elhalsband med fjärrkontroll.
OBS! I Sverige är det förbjudet att träna hunden med elhalsband. Så träningen med dessa produkter får endast ske i andra länder.
SD-105 Basic Trainer.
Elhalsband med en maximal räckvidd på: 100 meter. Det har 8 strömnivåer, och 1 tonalternativ. Utbytbara litiumbatterier. Vattentätt halsband. Korta och långa kontaktstift. Passar från liten till stor hund, dock mest anpassad till småhundar, såsom Bichon Frisé. Har en lägre maxström än de andra dressyrhalsbanden. Inget för de riktigt envisa hundarna.
Mycket lättanvänt system. Perfekt när man inte behöver längre räckvidd.
OBS! Dessa produkter är enligt lag, förbjudna att använda i Sverige. Att sälja, köpa och äga är däremot tillåtet."

Vad i helvete.. :(
Ush. Skulle aldrig sätta på min hund ett sånt halsband.
Skulle då hellre skaffa ett sådant som sprutar citronvatten