"älskade söta små hundar" GRRR
mmmmm visst är det mysigt att gå upp när man känner hur kallt det drar, men av mina söta hundar Baloo hade i natt kännt för att lufta sig och öppnat dörrren ut i trädgården (jag hade glömt låsa) Men hur skönt ät det att sen komma upp och det är typ 12 grader i hyela huset, 5 hundar ligger i trädgården och är skitiga och leriga, dom blev ju så klart badade igår.
Ummmm vad jag älskar mina hundar just nu…….särskilt baloo som öppnar dörren
Hihi, vad ljuvligt det är med hundar!
Jo, sånt är alltid jobbigt ;P Själv har jag en jättejobbig tik. Hundarna älskar att vara ute i den stooora trädgården och att släppa ut dem några minuter då och då är ju inte alltid fel. Om någon går in på tomten skäller dem genast, så jag är inte orolig så.
Men så kommer man ut ibland och bara hittar EN hund. Ja, vart kan då den andra tagit vägen? Jo hon har öppnat grinden och gått på en liten promenad. Visserligen kommer hon alltid tillbaka, men när favoritplatsen är bredvid en motorväg och att strosa runt på macken blir man inte glad. Usch, vad jag avskyr hennes sätt att vara när hon kommer tillbaka! Svansen i luften, långa höga steg och ser verkligen ut att "skryta" Turligt nog går inte hanen ut (Tack och lov!) Det spelar ingen roll hur mycket man håller koll på dem, nej fy för smarta hundar! Speciellt ny när hon lärt sig öppna dörrar också >.<