Hund hittades lemlästad och dödad
Hej vi kom hem från vår resa till Järna nu och fick läsa om det här i Gt, så jag kände det är ville jag lägga in med en gång för det här är viktigare än något annat att få ut.
Jag blev så förbannad när jag läste om det här så jag tänkte att nu åker jag väl på en infarkt, men som tur var är inte den människan som gjorde det här tillgänglig nu, och det var väl tur annars så hade jag haft ett mord på mitt samvete oj oj. Visst är det människor som inte är människor för då hade dom nog inte gjort det här, jag har uppmanat många som läser om det här var inte rädda att anmäla sådana här händelser om djurplågerier som ni ser, även om det skulle vara släkt eller era bästa vänner. Jag tvekar inte på det så ni som läser det här håll öron och ögonen med er när ni ser något som ser misstänkt ut och försök även att sprida vad ni vet om vad våra djur råkar ut för idag.
Hej Cuyo som inte mår bra nu när vi kom hem och fick läsa det här
LERUM. Öronen och svansen var bortskurna på den lilla westien som låg lemlästad på bron i Lerum.
- Jag förstod direkt att någon hade misshandlat hunden, säger Laura Håkansson, som gjorde den fasansfulla upptäckten.
http://www.gt.se/nyheter/1.1666000/hund-hittades-lemlastad-och-dodad
Ush..såna människor borde spärras in och aldrig släppas ut.

Men fy..! Hoppas verkligen att de hittar personen/na så den/de kan få de straff de förtjänar! Låter ju som att det skulle kunna vara en djurplågare som härjar där i krokarna.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

uschvad hemskt… Tycker synd om ägaren
men fy stackars hund och ägare, måste kännas hemskt :'(
Nej men fy f*n.. vidriga människor det finns! Nackhåren reste sig direkt när jag började läsa..
Stackars hund som blivit plågad och dödad, och stackars ägare.. vet inte vad jag skulle ta mig till om man själv fick det beskedet…

O en annan bor inte så långt ifrån Lerum…inte första gången heller….
Det ända som man kan trösta sig med är att dom en dag kommer få stå till svars förr eller senare kommer det här ikapp dom….o jag hoppas dom sover oliiiidligt illa om nätterna!!!! 

Hur f*n kan människor göra något sådant? Dom är verkligen helt sjuka! Fattar inte hur man kan ge sig på oskyldiga djur och plåga dom och få någon slags njutning utav det !! Blir så arg! Hoppas dom får fast fanskapet och låser in honom för alltid och kastar bort nyckeln! Men tyvärr är straffen för djurplågeri alldeless för lindriga, tycker jag! Mitt hjärta och mina tankar skänker jag den stackars ägaren, jag skulle totalt bryta ihop om detta hände mig.
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Hej jag tacka för era svar på det här,jag har skrivet om det här på många sidor för jag vill att så många som möjligt ska säga ifrån nu.
Här kommer lite av det jag skrev.
**Jag vill med den här artikeln att vi inte bara ska rycka på axlarna och glömma det här,vi ska istället ta tag i vad som händer med våra djur när det går människor ute bland oss och gör det här fruktansvärda på ett djur som inte har gjort den här människan något ont,nä vi måste på något vis visa att det här tolererar vi inte.
Och hur det ska gå till det vet jag inte nu,men vi kan ju börja med att sprida det här till så många människor vi känner och vi har ju datan till hjälp som ni vet,kom själv med egna förslag hur vi ska få det här att fungera så att vi kan se till att det inte händer våra som kanske får gå igenom det här grymma som dom här idioterna håller på med.
Hej Cuyo som inte är lätt att ha att göra med idag fråga Babsan fy-faan säger jag än en gång**