Jana har kommit!
Hej!
Så lycklig, idag har vi åkt 5 timmar för att hämta min lilla Jana, storpudeln på 9 veckor! Hon är helt underbar!
Jag kommer att "dela" hund med min mormor, som också bor i huset brevid mig, den kommer liksom att både bo i mitt hus, och i mormors hus, men nu i början bor den hos oss!
Jana är en väldigt väldigt fin brun storpudel som också är väldigt efterlängtad, faktiskt flera år har vi försökt att skaffa hund, men nu! nu har mormor gått i pansion, så på dagarna när jag är i skolan, så tar mormor hand om Jana, och sen när jag kommer hem så är jag med henne. En super lösning tycker vi!
Vi har tränat lite koppel då det har blivit ganska många rastningar på vägen hem ifrån Norrköping, och det har gått super bra!
Jätte lugn i famnen och har ögon som små pärlor, underbar päls och världens goaste hund!
Ja, jag är förälskad!
Har väldigt väldigt dåliga bilder, endast mobil bilder, men imorgon så lovar jag att jag ska fixa mera bilder med systemkameran, då kommer jag att lägga ut bilderna i denna tråd, så va uppmärksam om du vill se något sött, ha ha !
Är hon inte söt? (;

Hon är jättefin, förstår att du är lycklig nu……ta väl hand om henne och njut nu……
OM hon är söt! :) Vilken liten prinsessa! underbar! Ser fram e mot mer bilder på tösen ;)

vilken liten sötnos.. Jag har en mellanpudel själv och pudlar är helt underbara

Jättesöt!! Lycka till med din valp!!

GRATTIS :D kanon fin var hon
Grattis till din söta vappis:):)
Underbar! Valdigt fin farg och fantastiska ogon.
Grattis! Söt :)