Hundar iFokus

Hundar

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 1125 ggr
CaTim
0

HALLÅ SAJTVÄRDEN!!!

ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅGON ANING OM HUR MAN FÅR SAJTVÄRDEN ATT SVARA PÅ PM??

JAG HAR PM:at HENNE TVÅ GÅNGER UTAN SVAR, MAN KAN BLI FÖRBANNAD FÖR MINDRE. JAG TRODDE ATT DET VAR EN SJÄLVKLARHET FÖR EN Sajtvärd ATT VARA INNE PÅ SAJTEN!

AnneN
0

Beroende på vad saken gäller så kan det ibland vara lättare att få snabba svar från någon av sajtens Medarbetare.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

destroyed
0

skriv till Eros hon svarar alltid

CaTim
0

Jag har PM:at AnneN nu. Jag visste inte vilka som är medarbetare…

ingann
0

Zebben och Eros är Medarbetare här:)

Meander vet jag inte för h*n har jag aldrig sett till;p

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

CaTim
0

Ok, bra att veta…

Zebben
0

Är det något vi kan hjälpa Dig med?

Det är bara att Pm:a Glad

KerstinP
0

CaTim.

Jag har svarat dig nu. Jag mycket krångel med min dator och bredbandsuppkoppling så det kan ta lite längre tid innan ni får svar.

Emaljoh4
0

varför skriver du med stora bokstäver? Obestämd Du låter sjukt förbannad typ

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

CaTim
0

Ja, jag var ganska irriterad… Ville bli uppmärksammad…

Gerbilflicka
0

Ar det valdigt akut kan man alltid kontakta ifokus-killarna… annars finns det val ingen anledning att bli sur pa folk. Att vara sajtvard ar ju knappast ett betalt heltidjobb, jag tror de har liv utanfor sajten ocksa.

Zebben
0

#10 Det stämmer bra att man som Sajtvärd och som jag är Medarbetare även har ett liv utanför sajten. Heltidsjobb, småbarn, egna hundar som tränas/tävlas, familj, vänner, barns aktiviteter, aktiv inom olika föreningar m.m tar ganska mycket tid. Tungan ute

Men å andra sidan är det varfritt att vara Medarbetare och det är jätteskoj! Men vi hinner inte alltid se och höra allt som händer på sajten och ibland blir det någon dag eller två som man är borta.

Men jag tycker det fungerar väldigt fint nu på Hif och det är väldigt roligt!

destroyed
0

Jag tycker att medarbetarna och sajtvärdarna gör ett jättebra jobb för att hålla igång en sajt och se till att alla sköter sig m.m

SaraC
0

Om man går in på "Om sajten" så ser man vem som är Sajtvärd och vilka som är Medarbetare och kommer där vidare för att kontakta oss.

Vi har ju som sagt även ett liv utanför iFokus Glad Jag pluggar hemifrån och sitter därför vid datorn och jobbar så gott som dagligen. Har därför möjlighet att vara inloggad här ofta, så jag är väl oftast den som har möjlighet att svara snabbt. Svarar på det jag kan och vidarebefodrar annars till Kerstin eller Zebben.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjo
0

Under de åren jag har varit med så har det alltid fungerat bra.

Jag vet att KerstinP inte syns så ofta i trådarna, men jag vet att hon finns i bakgrunden, för hon brukar alltid svara om det är något.

Kerstin 

KerstinP
0

#14 Tack Kerstin, det är precis så det är. Jag är här, kanske inte alltid inloggad ,om inte datorn elle bredbandet krånglar.

Just nu är jag på jobbets dator.Oskyldig

Peppar,peppar, ta i trä, den funkar i alla väder. Hoppas jag inte säger för mycket nu.

Jag vill passa på och ge alla medlemmar beröm för att det är så god stämning på vår sajt. Den är helt underbar nu. Väldigt roligt!

Ha en underbar dag!