-Hjälp med namn-
Jag har en yorkshireterrier valp här hemma.Vi har svårt att bestämma oss. Hans temprament är liten och kaxig, ute på sina upptecksfärder och hoppig. han är 5 veckor och är RIKTIGT kaxig för sin ålder. Brottas med vår dvärgpincher här hemma som är riktigt stark. Fått nån smäll. men hans tar det som om det inte hänt nått :P.
Förslag ? :D
Stall Bråna

Är han egen uppfödning??
Har du några önskemål på tema eller vilken bokstav det ska börja på, kanske någon bokstav som ska ingå?
han är inte egenuppfödd.
det spelar inte så stor roll :)
Stall Bråna
Fight ? :)

Av nyfikenhet, varför är han bara 5 veckor??
Gadjo
Nicco
Jag undrar också varför han bara är fem veckor? Är han redan hemma hos er? Är du medveten om att en valp inte bör skilljas från sin mamma förren hunden är 8 veckor? (Det är även lag på detta).

Jag var tvungen att ta hem min blandras när hon var 4 veckor.
Mamman blev påkörd av ett tåg när valparna var 2 veckor och de som hade valparna klarade/orkade inte att sköta om dom, så alla tog sina valpar för valparnas skull. Men vi hade vår dobbistik hemma som fick ta rollen som mamma. Så ta det lugnt med att dömma, kan finnas en orsak.
Jag dömmer inte ;) Informerar. Frågar bara om TS är medveten om att valpen inte bör skilljas från tiken förrän h*n är 8 veckor.
Lägger även till att jag tror att det är lag på det. Var lite i min hast och skrev att det är lag på det.
Hoppas att du, TS inte missförstår mig nu.

#7 Det är enligt Skk´s regler.
Nyfiken och lite vild…… Nicke Nyfiken kanske :-)
Hoppas allt går bra med lillvalpen !
#.4,5. han har en lös knäskål. och så hade dom inte tid med han.
Stall Bråna