Hejdå valparna! - valpbilder 0-12 veckor
hejsan !
nu har vi sålt alla valpar utom dem två vi ska behålla! lite tråkigt men nu kan man lägga ner mer energi på dem vi ska behålla men känns endå tråkigt då vi vatt med från födseln..
hade tänkt lägga upp en serie av bilder.. börjar från dem är nyfödda och går upp till 12 veckor.. (vi har haft två osålda tills dem varit 12 veckor.
hon fick 7 valpar (5 tikar och 2 hanar)
och dem heter i stamtavla: Petra, Chichén Itzá, kinesiska muren, Cristo redentor, Colosseum, Taj mahal och Machu Picchu (dem är döpta efter dem sju underverken!)
första bilden: valparna är Nyfödda
!inga kommentarer försen jag säger till och lagt ut alla bilder:P!
och så slutligen 12 veckor
Nu får ni jättegärna bomba med kommentarer och frågor :)
mer bilder gå in på www.merrows.net
Gudars vilka söta små knubbisar :) Använder ni dom till jakt eller kan man ha dom som rena sällskapshundar?
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Super söta valpisar! VArför är några valpar kvar vid 12 veckor valde ni att sälja valparna senare eller? Efter som att meallan 8-12 är väl den bästa socilerings tiden? Eller yrar jag i nattmössan nu? :)
haha aa dem är underbara.. vi använder dem till jakt mnen dem mår inte mindre bra av att inte jaga.. dem kan man alldeles utmärkt ha till rena sällskapshundar två dem är väldigt lungna och harmoniska.
vi valde (såsom många andra uppfödare nuförtiden) att sälja valparna vid 10 veckor då clumbern är en klumpig ras som utvecklas lite långsammare :P sen hade vi två osålda så dem fick vi ha kvar till dem var 12 veckor :P
Naw, underbart söta valpar :)
tack =)
#11 Ok. :)
Det var ena ruggigt söta valpar ni fick! :)
Tackar :) vi är jätteglada över dem då det är vår första clumber-kull då vi nyss börjat med en ny ras.. och här har varit massor av uppfödare och tittat på dem och tyckte dem varit otroligt fina och jämna.. och alla gå till utstlänning och besiktade u.a :)

jätte fina och vad stora dom har blivit tiden bara swichar för bi :)