Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 4173 ggr
Skrutt
0

Vilken hunddagis utbildningen är bäst?

Håller på att sakta närma mig min dröm om att öppna ett eget hunddagis. Håller just nu på att utbilda mig till hundmassör på Axelsons Animal Massage School och kommer sedan gå en hunddagis utbildning men vet inte vilken? Än så länge låter ju Hundforum bäst, vad har ni andra för erfarenheter? Finns ju nått som heter sverigeshundskola och hundoasen som också ordnar hunddagiskurser. Hoppas jag får många tips Glad

Zebben
0

Skulle helt klart utbilda mig hos HUNDutbildningsgruppen.

Skrutt
0

Okej, har du själv gått den? står inte så mycke på deras hemsida. Kan man gå den i sthlm eller är den på distans? Vad kostar den?

Zebben
0

Nej, jag har inte gått den men jag har gått deras instruktörsutbildning och deras problemhundsutredarutbildning och är grymt nöjd!

Tror inte man kan få så mkt mer kompetent utbildning någon annanstans. När jag gick min sista utbildning hos dem höll hade de precis blivit klara med upplägget för hunddagisutbildningen.

Maila dem så Du får info hemskickad. Hemsidan deras är dålig och säger inte så mkt. Vattnadal här på Hif har gått utbildning hos dem också, om Du vill höra vad hon tycker.

Skrutt
0

Okej tack för ditt tips Glad, skall maila dom nu och fråga lite. Okej skall höra lite med Vattnadal också.

tessa
0

Intressant tråd =)

Vore kul om någon som gått denna typ av utbildning, kan berätta mer..

Skrutt
0

Ja precis. sitter här och väntar på en massa tips Glad

Hundforum

Hundoasen

Sverigeshundskola

HUNDutbildningsgruppen

Vilken skall man välja? finns det fler utbildningar? Vad kostar dom? Hur ser upplägget ut?

Skrutt
0

Kom igen alla som gått en hunddagis utbildning, berätta Glad

Skrutt
0

Ingen som har erfarenheter?

Skrutt
0

putt

Vattnadal
0

Jag har hört att JBV precis är på gång ,med nya regler om hunddagisutbildningar, och att i alla fall HUNDutbildningsgruppens följer alla de reglerna.

Är helnöjd med dem själv! De kör sin HUND3 i Sthlm, och vissa andra utbildningar oxå, på försök. Kontaklta dem, gå HUND3 och känn efter. Jag gjord edet, och kommer att gå fler utbildningar hos dem. Går just nu instruktör där.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Skrutt
0

# 10 Jag har mailat dom men inte fått svar. så jag sitter och väntar på det. Trodde det var fler här som gått dessa utbildningar. Får kolla på nått annat forum.

Zebben
0

#11 Som gått vilka utbildningar, dagisutbildning eller utbildningar av David och Maria?

Tror inte det är allt för vanligt att man gått Hunddagisutbildning. Det är rätt nytt.

Skrutt
0

Som gått dagisutbildningar.

Okej ja det verkar vara så.