Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 1480 ggr
Emaljoh4
0

OT. Vad har gjort dig glad idag?

Så, vad har gjort dig glad idag? :)

Ni får gärna skriva flera gånger om dagen om det har hänt bra saker..

Ha det bra allihopa! (:

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Sandra-L
0

Jag är numera glad över samma sak varje dag.. haha

Väntar på att få hem valp! Och varje dag är det nyuppdaterat på uppfödarens blogg och nya bilder på valparna!

Det gör mig glad!! ;)

Singo-Torpet
0

glad för att Mollgan har vart kanon duktig på morgon promenaden :) han börjar fatta lite nu :)

Bleenda
0

Nja, jag är nog mest glad att jag hittade en alvedon till min dundrande huvudvärk just nu i alla fallFlört

Det var en kul tråd du startade. I bland måste man bli påminnd om alla små och stor glädje stunder som dyker upp varje dag och som man inte tänker på  utan bara tar för givet.

Jo, jag kom på en nu. När jag går ut varje morgon och ger alla hundarna frukost och släpper ut dom. Jag får så mycket pussar av glada vovvar att glasögonen blir alldeles dimmiga och jag blir alldeles varm i kroppen av vovvarna.Skrattande

Luddesmatte
0

Jag är alltid glad så jag har nog inget som gjort mig glad idag. Något som dock gjort mig extra glad är alla inredningplaner som är satta. Cool

rulda
0

Jag är superglad idag för att jag har ätit pizza för första gången på två år. Äntligen har mataffären fått hem en laktosfri ost och äntligen så vi hittat en pizzeria med laktosfri deg. Min sötaste sambo rev min ost och tog med den till pizzerian och överaskade mig med min egna laktosfria pizza. Det var den godaste någonsin!
Tjoho!

Emaljoh4
0

#5 det var snällt!!

Quiila
0

Min sambos lillasyster gjorde mig glad med ett sms förut. Tänk att så lite kan betyda så mycket :)

~Quila Roze~

sagalisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och mina hundar har haft en dag bara för oss så det har varit mysigt och nu ska vi äta god lördagsmat=)

ingann
0

Idag är jag glad för att influensan äntligen är på väg att ge upp sitt grepp om mig och barnen Skrattande

Nyss kom grannen in och frågade om jag behövde nåt från affären eftersom jag var sjuk, det gjorde mig också glad!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Emaljoh4
0

Vad härligt att höra Allihopa!! :D

Taci
0

Tacos har gjort mig glad :D

O min lilla valp, som varit så duktig o varit ensam hemma när vi åkte o handlade förut. Så duktig så, inget sönderbitet o inget skäll (vad vi vet)! :)

pippa__
0

Jag är glad för min lilla hund skötte sej utmärkt på morgonpromenaden. Lyssande jättebra och tog jättemkt kontakt =)

[kalelo]
0

Mina tamråtter gör mig glad nästan varje morgon med att hänga på gallret och bara längtar med att få komma ut till mig på axeln.

Valpen Love gjorde mig glad igår med att sköta sig så fint när råttorna var ute på sängen och sprang igår, han låg så finns på sängen och nosade snällt på dem.

Luddesmatte
0

Precis kommit in med hund/arna och karln har gjort ordning det typiska teet så nu är man på top humör, så gott. Tee varje morgon är mums =D.

[lillbrun]
0

Jag blev glad över att Bengt väckte mej genom att snyga sej in under täcket och la sej på mej. Istället för som de senaste dagarna hoppa på mej tills jag vakna :p

Sen är det så varmt och fint vädet ute :)

liee
0

Min valp som gick med på å sova till12 bara för att matte inte mådde bra, så duktig tjej

Emaljoh4
0

*puttar tråden lite* det är bra med bra saker! =)

flikkan77
0

Min Lillskrutta var superduktig i dag när vi gick omkring bland affärerna. Gick förbi en hund utan för en affär och hon skällde nästan inget alls. Är glad att det finns så duktiga hundar här med, som inte går igång på att min hund skäller och beter sig dumt. Glad

"You just have to belive…"

Singo-Torpet
0

idag är ja glad för ja gjorde en annan människa glad genom att ge han start hjälp till bilen..

Mollgan hade visst bara öronen till låns idag lyssna han sämre igen men och andra sidan då kan de bara bli bättre i morgon :)

[kalelo]
0

*putt*

Bogart
0

Jag är glad för att jag lyckades ta tag i att spåra lite med hunden. La ett spår tidigare idag, men själva spårandet gick sådär, och jag blev påmind om varför jag inte brukar spåra med honom, hehe. Men det gick bra ändå, även om det snarare blev uppletande än spårande. Var kul att se hur hunden stolt bar hem märgbenet som han fick. Skrattande

En annan sak jag är glad för är att jag har börjat jobba igen efter uppehåll under ledigheten. Städar bara på ett ställe en gång i veckan, men all vettig sysselsättning känns underbar för mig just nu. Tänk att man blir glad över att få städa, hehe.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Quiila
0

Idag är jag glad för att min nya systemkamera äntligen har kommit :) 
Här ska fotas :)

~Quila Roze~

Emaljoh4
0

*putt*  Roligt att läsa! =) Flera bra saker?

Jag blev glad när jag lärde mig att göra en bakåtvolt med såna här ringar i luften =P Hahaha ;D Kan alla andra, måste jag också kunna lära mig!

Tin-Tin
0

Väldigt länge sedan jag var här inne efter att Nikki dog.. men får ju visa upp lilla Dinah! Den lilla skönheten gör livet ljusare varje för dag som går..

gejsa
0

Att jag fick positiva besked när jag var på Strömsholm i dag. Finns en tråd om detta. :)

Emaljoh4
0

PUTT! :) länge sen nån skrev här! :)

[Vargnatt-]
0

Idag har en väldigt mysig skogspromenad gjort mig glad :)

Emma-lundqv
0

Det har varit en allmänt dålig dag idag, men får trösta mig med att hunden har skött sig utmärkt på alla promenader och vid kloklippningen.

Gullan myser under filt :')

Cerrolyn
0

Min dotter var super duktig på ridningen idag och gjorde precis som ridläraren sa.

**MVH Cerrolyn