Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 694 ggr
gejsa
0

Hur kan man bara gå därifrån?

Ta en bild och sedan gå. Vad jag förstod så levde räven när han stod där. Står att räven var borta dagen efter. Alltså hjälpte han inte ens den.  Skrikandes http://www.expressen.se/Nyheter/1.1416276/raven-raskade-inte-over-isen

Bogart
0

Det framgår ju inte om räven var död eller inte… :/

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

silverorm
0

Man får ju hoppas att den var det.. o att den dog fort! Låg det snö på den..? ( fast jag hade nog inte kunnat låta bli att dra upp den i vilket fall…)

MagicPaws
0

Nosen är då under vattnet så den levde inte, men någon annan kanske hade mer sympati och lät plocka bort den från isen och förhoppningsvis begrava den, det hade jag gjort

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Tina-A
0

Det står att räven hade frusit fast i isen.

"Jarle Samdal och hans familj var ute på tur. Då fick de syn på en räv som frusit fast i vattnet."

"- Vi gick längs vattnet och såg något som låg i isen. När vi gick närmare så såg vi att det var en räv som hade frusit fast"

På bilden har den nosen under vattnet, och är fastfrusen i isen. Inte svårt att se att den är död.

Tyvärr är det naturens gång. Kanske inte alla som har lust att hacka loss en räv och sedan ha en ihjälfrusen räv i båten när han var ute med sin 9 månader gamla dotter.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

gejsa
0

#4# Dom var ute och gick satt inte i en båt. Du ser man kan läsa annorlunda.

Jag fick det till att räven levde. Och att nosen är under vatten kan iaf inte jag se. Huvudet är lite snett bara.

Eftersom det stod "jag tycker synd om den" är det död så pratar man väl i dåform och skriver "tyckte". Men, men det förtäljer inte historien.

[Cute]
0

Stackars räv! Usch så hemskt.. Gråter