åh sööt!
köpt en till!?

Haha nej då. Det är uppfödaren till Bessie som ville jag skulle ha henne över julen. Så hon ska vara här i 10 nätter nu. Kom i dag.
Känner du att det blir för mycket så är jag gärna hundvakt 
Underbart söt :)

Haha måste ta fler foton. Dom är så gulliga ihop.

Sicken sötis…men jag måste säga att Bessie var mycket sötare 
Men du vet ju vart du kan skicka valpisen, jag är ju inte så knuslig…schaffer som shaffer 

Haha bilden i #7 var ju underbar!
Åh vilka mysiga hundar och bilder. Va fin hon är Bessie. Ja valpisen med. :)
Åh, pluttisnuttgullefjunar 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Haha tack ska ni ha. Men oj, vilket jobb det är med en valp i huset. Hade redan glömt hur det var med Bessie. Och då är hon bara 8 månader själv nu.
Den här både kissar och bajsar inne. Bessie bajsade en gång bara resten har hon gjort ute. När Bessie var 3 månader var hon redan duktig med att kissa ute också.

Jag njuter i fulla drag…mer, mer, mer bilder!
Kerstin hon har ju skaffat linser, och även om brillorna sitter på näsan så lovar jag dig en scaffer glänser en då 

#16# Ja, det håller jag med dig om. Kattungar är så mysiga och gulliga. Hade ju min lilla röda långhåriga förra vintern som var kattunge då. Blandis på Norsk skogskatt och angora.
Men oj, vilket jobb jag har med den lilla valpen. Hon är lös ibland i magen också. Och äter dåligt så man måste handmata för att hon ska få smak och börja äta. Sedan gör hon fortfarande inne mer än vad hon gör ute. Så ibland längtar man till lite lugn och ro igen. Jag hinner ju inte med det jag ska nästan.
Jättesöt bild. Vad är det för ras på kattungarna?

#18 ragdoll.. underbar ras.
min svärmors ungar mina har blivit stora de med min yngsta är 1 år i mars (det är iofs en coonis, min yngsta ragdoll vart 1år för 2 veckor sen) så ja börjar längta efter en liten igen.
http://www.mammasmirakel.dinstudio.se/
fördelen med katt är ju helt klart att de är rumsrena när de kommer :) vid 12v.

#17 orkar du inte med henne kan hon få vara hos oss ;) så himmla fin..

Ok, ja en sådan raskatt har jag bara sett på foton. :)
Hi hi det är ju bara en vecka kvar så det går nog. Fast bessie var sötare när hon var i samma ålder. Alla valpar är ju oftast söta men Bessie var lite sötare. hihi

Näää men dra på trissor vilka söta kattungar… 
Det första jag tänkte på var min birma som gick bort i somras när Gejsa frågade vilken ras det var, Bilden #16 ser ut exakt som Doris med sina blå ögon.

Men oh så underbart söta djurbilder!

#24 Nu ska vi inte vara sånna
Den kattungen ser ut som en birma med sina blå ögon och sin färgmask (ser inte vilken färg det är dock)
Dom är otroligt lika iaf som kattungar men inte som vuxna.
Är den rasen lika lugna till sättet som en birma och vad kostar en?
Förlåt alla jag vet att det inte är hundrelaterat men jag vart lite sugen 

#26 ingen fara min svärmor har 11st ungar nu på 5 & 6 veckor titta in på hennes sida www.mammasmirakel.dinstudio.se jag har 2 ragdolls här hos mig och en mco.
katten på bilden är blå mitted. #24
bild 19 blå bi-coluor.
ragdollen är lungnare än birman och mera tillgiven (hundlik) inte ovanligt att de apporterar saker och går ofta lika bra som en hund i koppel. en katt som älskar sina människor till 110% alltid med men samtidigt en ganska lat katt, vilket ja ser som ett plus då de aldrig skulle klösa på din soffa (för de orkar den inte ;) ) hoppar inte upp på alla möbler, väldigt markgående utan att vara tråkig, ragdollen blir även större än birman, vilket ja föll för först alltid velat ha en stor gosse katt.. dom kosta nog ganska likt en birma mellan 6000-8000kr.
vill du titta på mina katter finns dom på: www.torpets.dinstudio.se