OT Myspromenad
Idag gjorde jag och Jonas en riktig myspromenad med Tarox på stranden 
Vädret var väl inte det bästa, blåste kallt som bara den
Men själva känslan av havsvindarna, havslukten och ljudet ifrån vågorna går inte att jämföra med någonting, det är verkligen frihet
Sen att se sin guldklimp springa för glatta livet och njuta av friheten är helt ovärdeligt!
Kram Lotta & Tarox
Låter som om ni hade en riktigt härlig promenad.
Fina bilder på en fin hund
Så härliga bilder :) Första bilden var verkligen jättefin!
Jätte fina bilder:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
vilka fina bilder;) den i #1 gillade jag verkligen.. såg ut som han tänkte "Är du klar snart så jag får komma?" ;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#3 Tackar 
#4 Åh tack! Jo han är verkligen ståtlig min lilla biff :D Och nu dom senaste veckorna har han verkligen börjat muskla på sig. Sen tycker jag han börjar få så vacker hållning. Blåser alltid upp sig som om han vore snyggast i världen 
#5 Tack Tack!
Jag tycker du borde lägga in lite nya bilder på din guldklimp också, han är ju så fin din voffsing!
#6 Tack! Jo det var ungefär så. Jag stod en bit bort och ropade typ "Tarox, Tarox, TAAAROX" med en smaskig frollic i högt uppe u luften bara för att han skulle kolla mot mig
Och han bara stod och suckade och pustade och ville inget hellre än att springa därifrån 
#7 Hehe Jasså, det tycker du?:) Ja tack själv.. får väl springa ut imorrn med kameran eftersom de ska bli sol då;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆