Kärleksparet Tiara och Harry;)
nu e det inte långt kvar till valparna;)
Igår låg Tiara och hässjade o sparkade i valplådan…trodde att hon skulle föda då men nu är det inte som nånting…det var väl förvärkar!hennes temp ligger på 37 grader nu…här ser ni hur pappan ser ut;) Harry som han heter(Pointbreaks I`m in control i stamtavlan)
Vilken snygging!
Dom brukar ha lite förkänning lite innan det är dags. Misstänker att det är bara för att testa om mattes nerver håller
Jag håller tummarna.
vad spännande;) Lycka till och glöm inte hålla oss underrättade hur det går!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

självklart skall jag hålla er informerade! vet någon hur länge de kan ha förvärkar så kraftigt?
Hur kraftigt? När mina har förkänningar några dygn innan kan dom bädda lite och ibland sitta och stirra in i väggen lite spännt.
När dom vägrar äta är det ett tydligt tecken. Och när dom vill ut och bajsa ofta. Det trycker på. Och ofta kan dom kissa lite på golvet.

Inatt har hon bara snarkat utan värkar eller annat…hon bara sover nu
själv fick jag inte en endaste blundning då jag vaktade henne men hon verkar inte föda än iaf? Det har kommit slem och hon vill inte äta…bara sova som sagt
tempen ligger under 37 grader nu…alla säger olika om just tempen! vissa säger att tempen skall stiga igen före valpning o vissa säger att tempen skall sjunka ända till 36 grader? har ju haft valpar förut men hann aldrig tempa henne då valpisarna kom så plötsligt
Håll tassarna o tummarna nu för oss;)
Oj, så spännande! Lycka till :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#5 Tempen kollar jag aldrig. Det blir jag bara snurrig av.
Undrar just om du kommer få sova något i natt?
Just nu ligger nog din lilla gumma och samlar krafter till eventuellt natt arbete.
Gud vad spännande! Det är precis lika spännande varje gång
.
Jag har problem med mitt internet, men ska försöka komma in och kolla ibland. Det fungerar på kvällarna och tidiga mornar

Tack alla som håller tassar o tummar för oss! Idag var vi ut i skogen o lekte med syrrans hund och hon lekte som om hon inte ens e dräktig
Hässjandet har hon helt slutat med men det har kommit lite slembajs på golvet och hon vill ut ofta nu…la till en madrass i hennes valpningslåda och visade henne men hon såg bara ut som ett frågetecken
Äter igen som en häst…men det gjorde min förra tik oxå ända tills valpningsdagen…om jag minns rätt så såg jag inga tecken förutom att hon bäddade lite smått, på henne förrän på morgonkröken då valparna kom i dag 61.Nåja flickan kan då hålla matte på bristningsgränsen o testa mina nerver
Tur att man haft valpar förut,ingen förlossning e ju lik den andra men lite erfarenhet har man ju i ryggan
Skriver inge mer här nu förrän dom små kommit till världen…Sedan kommer jag nog att skriva massor