Varför gör man så här?
Jag undrar verkligen varför någon skulle göra det här. o_o Medvetet försöka skada andras hundar? Vad får man ut av det? Det som skrämmer mig är att det här är väldigt nära där jag bor, som tur är brukar jag inte gå med min hund just där korvbitarna har hittats. Men vem vet, det kanske finns på fler ställen. Nu måste jag verkligen vara försiktig när jag tar en promenad med hunden…
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Men herregud säger jag bara. Fast det måste nog vara ett pojksträck. Dom kanske inte ens tänkte tanken hur det kunde gå.
Det måste vara en sjuk person som gör detta.
Låter ju helt bisarrt. Men ja, det ska ju finnas folk till allt. :/
Man får väl hoppas att det är ett oskyldigt skämt, men jag tvivlar, låter för bisarrt för att vara så… :/
Med vänlig hälsning
Knepigt att folk skulle störa sig på hundar där, det är ett vanligt vandringsstråk för folk som skall hem från krogen om nätterna, då borde inte störande ljud vara problemet iaf :/
≧◔◡◔≦
Läskigt!!

Finns tydligen folk till allt? Man ska inte sluta förvånas över människors dumheter?!
Påminner lite om den/dom som i västergötland för något år sedan, gav sig på och misshandlade och skar lös gående hästar.
Förstår inte hur sjuka människor kan bli eller vara..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
#7 (off topic men..) De hände i Småland oxå, närmare bestämt på min dåvarande arbetsplats High Chaparall…:(
#8 hästar som blir skurna händer över hela sverige… det senaste jag hörde var i värmland för några veckor sedan=(
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#9 någon hade ju matat en häst med fräntande syra, tror den dog efter ett dygn dom kunde inte rädda den.. Förstår inte mig alls på människor för att vara ärlig, tex folk som sätter strypkoppel med taggar innåt på hundar eller antibark halsband :S Varför skaffar man hund ifall man hatar deras skall och ger dom en stöt varjegång dom använder sig av sitt språk?
Ja usch, sånt där om hästar som blir skurna hör man talas om då och då, förstår inte att folk kan få för sig att göra så. Riktigt vidrigt ju… D:
Med vänlig hälsning