Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 4931 ggr
Misimurf
0

Puppia sele

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har skickat efter en sån här sele till Elvira ( har inte fått den än)

Har någon provat en sån, vad tyckte ni?

Misimurf
0

en till bild

Tezza
0

Jag har två till mina katter. Här kommer en bild på Casper med sin sele. Jag är jättenöjd med dem, de är väldigt mjuka och bekväma:)

Misimurf
0

#2 Å va söt han va i sin sele. Jag hoppas verkligen att Elviras kommer att passa, hon är en cocker spaniel och jag var tvungen att ta den största stl trots att det är en hundsele.

Tezza
0

#3 Jo jag tycker de är synd att de inte finns i större storlekar för de är ju verkligen sköna och snygga. Den minsta passar bra till katt iaf:)

Misimurf
0

Fick selen idag och den passa braGlad Elvira verkade trivas i den för vi gick en "koppel promenad" på ca 3 km och hon drog i stort sett ingenting. Vanligt vis så går hon väldigt sällan i koppel och när hon gör det så drar hon rätt så mycket. Hon brukar bara ha koppel några hundra meter sen får hon va lös.

Shakiro-Qvittra
0

#4 Jodå den finns i större storlekar. Jag har en i stl XL till Qvittra och hon är ju i BC storlek. Större än så finns dock inte.

tessa
0

Ingen puppia men naggande god ändå ;)

L8sson
0

oh sånt där skulle man vilja prova =)

vad kan min JRT kille ha för storlek??

Bogart
0

#7 Ser ut som en sån som jag har till min vovve! Är märket Limex på min om jag inte minns fel. Den jag har är dock svart. Tycker den fungerar utmärkt, men jag tyckte att det var lite komiskt att min lille kille (borderterrier) behövde storlek L… Obestämd

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

tessa
0

#9: Hmm, det kan nog vara limex.. Minns att det var små storlekar, provade både S och M och det blev stl M. Jag tror annars alltid att min lilla fia är mindre, än vad hon är - och har en förmåga att beställa för små saker till henne… Oskyldig