Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 3468 ggr
myhedberg
0

Eurasier från Edeängs?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

är det nån som har en eurasier från edeängs kennel? jag har iaf en edeängs ylva. Som har mycket sprall i benen!haha , en jätte trevlig hund som nästan jämt är glad och busiiiiiiiig. Om ni har en eurasier därifrån skulle det vara roligt om ni kunde bifoga en bild och berätta om hunden.

på bilden är min lilla ylva i våras!

att kvalitén är så dålig är pga av att det är mobil bild :D

Marylojs
0

Himla fin hund. Jag är lite nyfiken på den rasen, har du lust att berätta lite mer? Både nackdelar och fördelar med vardagslivet är jag intresserad av.

myhedberg
0

föresten är ylva 1 år och nio månader . vi har haft henne sen den 2 nov 2007

Konstigabaralillajag
0

Jag har en eurasier, däremot inte från edängs utan från foxfire. Men jag känner en av Ylvas kullsyskon. Han heter Yster, kallas Yatzy.

Min heter foxfire Theodor.

myhedberg
0

#3 okej gud va roligt! :)  Din eurasier var grymt fin! :)

myhedberg
0

#1 Rasen är ganska ny i sverige , blev reggad som ras -94 tror jag det va , det är våran första eurasier .Men hon är iaf nästan alltid glad , pussgurka framförallt! En jätte trevlig ras.Älskar människor iaf min då :) Kommer inte på nått negativt just nu men visst finns det negativa saker också! :P

Konstigabaralillajag
0

#4 Då skulle du se vår valp som vi hämtar hem om exakt 3 veckor idag, samma kennel och de har samma mamma. Detta är en hane också :)

Har du varit med på ngn träff som eurasierklubben ordnat?

Ylva´s bror träffar jag titt som tätt på utställningar. Hans ägare bor ca 3 mil från mig men han är ute på foder hos en tjej i Linköping. Vi brukar ta en match i utställningsringen då och då Glad

myhedberg
0

#6 nej gud va söt! :D

nej det har jag faktiskt inte varit :(

haha jasså okej :):) <3 va roligt!

agilityfreaks
0

Jag har oxo en Eurasier.

Tyvarr ar min helt stord xd
Inte alls som alla andra eurasier jag kanner.
Han ar typ radd for allt och lyssnar inte alls :/

Ska de om jag kan hitte en bild ba han annars kan ni kolla pa min hemsida.

www.agilityfreaks.webb.com