FÖRSVUNNEN, HAR NÅGON SETT NÅT?
HJon är 2 år och 6 månader…flera bilder kommer!
![]()

Oj, vart den stulen nu när du visade foto från i går? Eller har en sprungit bort?
Den var ute och gick en promenad, sen fick den syn på en hare, slet sig loss från halsbandet och stack,. Hon är väldigt lydig och kommer alltid när man roper, fasst inte den här gången. Ingen har sett till henne heller…
Fotot tog jag för länge sen..
*håller tummarna*

Hoppas ni hittar henne hon var gudomligt söt!
Vet hur det känns. När Ecko fjärt med sprang iväg sådär efter en hare, fast han brukar lyssna och komma tillbaka så gjorde han inte det. Men jag hade ju turen att hitta honom en stund senare bara.
Håller tummen för att de finner henne. Men letar dem själva i området? Sätt upp lappar överallt, någon kan ha sett henne med någon annan.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Om hon var i hemmakrokarna, så borde hon nog ha kommit hem vid det här laget. Hittar hon hem från där hon var? Jag antar att din kompis hört av sig till polisen? Får hoppas ingen har hittat henne och tagit henne till sin bara sådär, eller att något värre skulle ha hänt :( Håller tummarna för att sötnosen ska komma tillbaka hem välbehållen.
Hon va Inte i hemorådet.. =/ Hon var hos ägarens pappa…vi bor i Östersund och hunden försvann vid Kramfors, alltså 3 timmar härifrån…
Pappan hade även flyttat till nåot nytt ställe, så hunden hade ju bara varit där 1 dygn, men tror ni att hon kan nosa tillbaks sig till pappans hus?
Det man är mest rädd för, det är ju att hon har hamnat i fel händer (rasen är ju populär) eller att hon hade blivit dödad av varg eller björn…
Ja, hon har ringt till polisen..
Usch då, otäckt när de försvinner sådär :( Håller en tumme hårt för Kerstin!

Hm, kunde ju hända att hon hittar tillbaka, men efter såhär lång tid är det mycket tveksamt. :( fy vad tråkigt att förlora en sån fin hund på det här sättet! Hon kan ju ha skadat sig ute i skogen också, på annat sätt… Vi får nästan hoppas att någon har tagit hand om henne, hellre än att något hemskt har hänt… Hoppas hon kommer fram snart.
NI har kontaktat polisen väl?
Lägg in en annon på vovve.net
Där hänger onarlmalt mycket hundfolk=)
(Hoppas inte ni tolkar det som reklam, jag rekomenderar ingen att besöka vovve.net om det inte är ett måste
)
Jepp, polisen är kontaktad….
Inatt drömmde jag att jag hittade hunden när jag var ute på promenad med Rico, vart lite ledsen när jag upptäckte att det bara var en dröm… :(
Testa en annons på vovve.
Och blocket.
Det hänger mycket folk där=)
(fortfarande inte meningen att göra reklam)
#17 Tack Eros! :)
#19, Tack Anne.. =)

har hunden kommit tillbaka?

har sett lapparna som sitter lite överallt här i kramfors. bor själv i frånö och har varit ute med mina hundar och kollat lite efter henne men inte sett nånting :( hoppas ni får tillbaka henne !

Vart har lillmalin tagit vägen då?
Hon kanske är på semester
Har inte sett henne på msn på ett tag heller tror jag.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ok! Skulle inte dom flytta föresten? Kanske är det dom gör nu.
Jo just det, hon kanske är begravd bland flyttkartonger nu då :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar