Har Du kastrerat Din hund?
Jag söker hundägare som kastrerat sin hund oavsett kön.
Jag skriver ett fördjupningsarbete inom ämnet och söker hundägare som skulle kunna svara på en enkät.
Antingen om Ni pm.ar mig Er mail eller om Ni hellre tar det via pm. Det avgör Ni.
Tack!
Lycka till med Arbetet! =)
Hejsan!
Jag har kastrerat våran hund. Jag ställer gärna upp och svarar

Har kastrerat min gamla tik som inte lever längre, jag svarar gärna på frågor. Spelar ingen roll om vi tar det via PM eller mejl för min del
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Pmade min mail, är gärna med.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Jag har också gjort det.
En nära släkting till mig har gjort det. Vet inte om du är intresserad av sånt, men hon skulle gärna kunna svara på frågorna via min dator sa hon :) Hon är nämligen lite gammal och gammelmodig av sig och är dålig på datorer ;P
Nej det har jag inte, men det är en kostnadsfråga för min del. Så behöver du sådana svar så…
**MVH Cerrolyn
vill du så har snodden en kastrerad hane jag umgåtts med massor och jag vet mycket om honom,och kan annars fråga matten;-)
Jag känner också en som kastrerat sin hund. Hon har ingen dator, men hon kan komma hem till mig och svara via min…

Ju fler ju bättre! Återkommer snart med mailet till Er som hör av Er! Är inte riktigt klar ännu…

Jag har kastrerat samtliga mina hundar, 3 hanar & en tik. Alla som unga och innan de blev könsmogna. Är gärna med och svarar om det kan vara till hjälp. Tar gärna del av resuktatet med sen isf ;)