nån som vill ses i sthlm/järfälla?
tänkte kolla om det finns nåt intresse av en hundpromenad/träff i järfälla el på nån bra plats i övriga sthlm tex drottningholms hundöar.
kom med förslag om plats,dag å tid så tar vi det alternativ som passar de flesta.
vad har du för hund? hur gammal e du ?
din ålder x2+5
, men vad har åldern för betydelse?
vi har två blåögda huskyblandisar.
en som är 4år och en 7årig, båda tikar.
ja nä ålder har absolut ingen betydelse bara kul o veta. kul med huskey blandningar de har jag me 2 st. pma
mig så kan vi prata mer =)
kul att en vill ses.
ingen mer som vill hänga på?
alla hundar är välkomna,stora,små,mitt emellan,problem,etc etc.
det är ju ett bra tillfälle att kunna träna på det som behövs tex hundmöten.

Jag kommer gärna, men har aldrig någont ledig tid. Men jag kommer om jag kan..
#5 kom med förslag om dag å tid som kan passa dej.
jag kan både dag å kvällstid.
samma här är rätt formbar :)

jag får återkomma om dag som passar. Måste hem och kolla i almanackan och höra med sambo hur han jobbar.
mina planer om hundträff innan nyår får skjutas upp till nästa år.

ooh, har helt glömt bort. Har väldigt fullt hela december. Vad sägs om januari?

jag bor ju rätt till… men lillkillen orkar inte/får inte gå så långt… så blir det långpromis får vi nog vackert stanna hemma… men lite lek och bus och kanske något gott att äta känns lockande
en hundträff måste inte vara en rejäl promenad.
att starta träffen med en kort promenad brukar funka bra. hundarna hinner då kolla in varandra och tjafset blir mindre än om de släpps direkt. så är min erfarenhet.

HannaM: Klart Du ska med. Vi anpassar promenaden/träffen efter behov.

Finns det något fik, man får ta med hundarna på? Jag känner till 3 st, men vet inte om det är för långt söderut för Er. Hundcafé finns på gärdet i stockholm, Högdalen och tullinge. Man skulle ju kunna ta en kort prommis och sen gå in och ta en värmade kopp choklad.

trevligt trevligt. Morry och jag dyker gärna upp när det än blir av. Hmm vi har varm choklad hemma om vi inte kommer på något bättre=p

Skulle kunna komma om man träffades på ex Hundön i drottningholm ^^

Jag har tyvärr halta hundar, så jag får vänta ett tag till, om det inte blir en väldigt lugn aktivitet någonstans.
hundön vore bra.
lugn miljö å alla kan delta då det inte promeneras nån längre bit.
när vill ni ses?
den 19,e kan inte jag men är det många som kan då så planera gärna in en träff till så kommer jag å hundarna på nästa träff.

Du har möjligtvis inte bilder på dina Husky? Denna rasen är bland de finaste som finns =o) Speciellt dom isblåa ögonen =o)
jodå men inte på lånedatorn.
måste vänta tills min är fixad innan bilder kan visas.

19:e kan inte jag och Mojje, då är min och makens mamma här på spadagen dom fick i julklapp.
nu löper ena tiken. blir därför inga träffar för oss på minst 2v.
hoppas ni andra kan ses å tycker det är så kul att ni planerar in mer träffar.

Har även jag svårt den 19:e och så har jag en löptik. 

de mesta fungerar för mig denhär månaden ;)

Jag åker gärna och ekelt till Hundön, men isf lämnas nog Nagli hemma! ^^ Hon löper och tycker inte alls såna hundträffar är kul. Hon är lite osäker ibland, men jag och kameran tar gärna en busstur! ^^

Vi kommer som sagt gärna någon gång men det är en valpis på fem månader så inga långa promenader…. 19:e verkar ju vara ett halvdåligt datum, någon som har ett annat förslag?
så nu är julen över å löp å annat som hindrat oss.
när å var vill ni ses?
hundöarna är ett förslag.

Ja, min är precis färdiglöpt nu. Så jag passar gärna på innan min andra tik går in i löp.
oj märks att man varit borta ett tag =) Ni har väl inte hunnit träffas utan mig ?

nepp, ingen träff än ;)
vilken tur för mig o millan då =)

*Puttar upp lite*
Finns det ngt. intresse alls av att ha en hundträff i Sthlm's trakten?
Medarbetare på: Brukshundraser, http://tavlingshundar.ifokus.se, http://bullhundar.ifokus.se/
Min hemsida: http://nikkishundar.wordpress.com/

Har ingen hund xD .. ÄN!