Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 844 ggr
stuffsnuff
0

Liknar ni?

Jag tänkte på en sak när jag kollat på ägare och hundar ect, tycker ni att det stämmer att man liknar sin hund, både på utsättet och i sättet?

LillMalin
0

Inte jag och våran hund! =) Han är gammal och klok! =) Jag är…Ung och *host ;)* Väldigt klok! ;D fråga vem som helst *skämt åt sido*

Det finns ju vissa som är ganska lika, men jag liknar inte våran hund på något sätt, kanske bara med att båda kan vara lika trögfattade ibland! ^^

[Vargnatt-]
0

Haha ja, både jag och vovven är envisa, lättlärda, oftast glada :). Vi älskar promenader båda två, så lite lika är vi väl :).

Till utseendet vet jag inte :P. Han är iof mest svart, jag klär mig mest i svart, om det nu kan räknas :P.

stuffsnuff
0

hehe här själv är det ingen likhet, har en carin terrier, han är lugn. det är inte jag, han är tjock ( har fel på ämnesomsättningen ) jag är inte tjock, han tycker om att bajsa  hmm det gör inte jag heller hahaha :D men vissa tycker jag verkligen är lika sina hundar :D har någon sett den best in show filmen? där är de rätt lika sina hundar :) annas med om man kollar på utställningar m.m

SaraC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi är båda glada och pigga och tycker om att göra samma saker. Och vi är båda lite reserverade mot främlingar, men älskar att vara med vänner och familj :) Sen är vi båda två envisa och smarta såklart ;) Och vi tycker om alla djur, barn och mat!

Till utseendet är vi båda ganska små och långhåriga ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

V-lang
0

Det stämmer inte på mig och Skorpan, på jobbet jämförde dom mig med en terrier…kan inte förstå varför ;)

Liss
0

Jag vet faktist inte.. egentligen blir väl ens hund så som man vill att den ska bli? med sina egna tendenser såklart.. men ändå. Och hunden tar säkert efter endel av matte/husse:)

Men mjaa, vi är båda lite småblyga sådär i början men när vi väl mött människa kan vi pladdra på som tusan och är super glada^^ Vi båda gillar inte barn:P Och båda är rädd för mörker.. (hum är de mitt fel att han är rädd för saker^^)
Vi båda två älskar människor och att vara sociala med nytt folk. Han är dock väldigt mycket gladare än mig;)

så lite lika är vi nog.. envisa båda två också:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[lottaeriksson]
0

Njae det vet jag inte :P hahaha

AnneN
0

Till utseendet är vi nog inte så lika, men till sättet kan vi vara skrämmande lika ibland

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[lottaeriksson]
0

#6 Ni är kanske inte så lika till utseendet, men otroligt söta tillsammans ^^

Liss
0

#9 haha tack tack:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lena1
0

dom flesta säger att jag och snodden är lika pgr av att,vi är envisa men inte på ett dumt sätt,har lätt för att göra andra glada,och gör ofta oförutsedda saker som ingen är beredd på inte ens vi själva:-)),åsså kan vi vara lika lugna som spralliga ibland beror på humöret;-)

Freke
0

Inte utseende men till sinne.. Kanske? Vi kan iallf. bli lika förb… på vissa…

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

stuffsnuff
0

jag har kollat igenom bilderna, och jag tycker faktaist man ser likheter, sen blir det lätt att man köper ett djur som påminner om en själv i sättet, eller det är vad jag tycker :) finns undantag, men alla hundarna är så sjukt fina!