Hundar iFokus

Hundar

Etikett: agility
Läst 580 ggr
Therese_Melberg
0

Värmlandshoppet 17-20 juli 2008

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som ska dit?

Vi ska dit några stycken från Tierp och tävla alla dagarna. Vi har bokat två campingstugor. Ev. har vi en plats kvar i en stuga så är det någon som ska dit och tävla och inte har nått boende kan ni höra av er till mig.

Ska bli jättespännande iaf, jag har aldrig varit på någon flerdagars tävling tidigare så det ska bli spännande att se hur hundarna reagerar. Liza är anmäld också så det blir hårdträning fram tills dess för hennes del nu. Har tänkt försöka hinna starta henne några gånger innan.

Therese_Melberg
0

för mer info kan ni gå in på www.freewebs.com/varmlandshoppet

Ronja06
0

Där ser man.. Kanske skall man passa på och anmäla min lilla Ronja? *ler* Skall fundera på det, vet inte riktigt om jag har något planerat ännu under de dagarna. OskyldigSkrattande

Mvh Emelie Förlägen

[Jemla]
0

Vet inte än om jag ska dit, beror på hur övriga planerna för sommaren ser ut, vilket jag inte vet än.

Har tidigare varit iväg på Skåneveckan samt 4-dagars på Gotland (förutom "vanliga" mer närliggande flerdagarstävlingar och U-SM) med Linus, som numera är 10 år och pensionerad.

Men vore skoj att komma iväg på något i sommar, nu när jag har börjat tävla med Felix. :)

Elna
0

Officiellt gissar jag på? ^^

Therese_Melberg
0

japp, de är officiellt