Låt mig presentera:
Moyry
Den nya stjärnan på hundar.ifokus. Drygt tre månader gammal irländsk setter som är världens goaste kille. Han älskar allt som går att äta och även det som inte gör det. Specialitet är att tugga på papper så det blir konfetti på hela golvet.
Leker gärna med alla illrar som kutar runt här hemma men dom fattar inte riktigt att det är det han gör alla gånger=) Komunikationen är inte riktigt vad den borde.
Självklart sover denna redan bortskämda hund i sängen och tar upp större delen av den.
Så släpp fram mig säger Moyry, här är jag, redo för allt bus ni sysslar med här!

vilken gobit :D

#0 Vilken söt liten trollunge. ( Var köpte du pipankan någonstans) Har letat.

Pipanden kommer från en djuraffä (PetsinTown) i Gröndal i Stockholm, finns du inte i denna stad själv så kan jag hjälpa till att köpa en och skicka sen. Helt underbar, den har ett anljud i magen, som en pipis… och så piper det i huvudet också

Å vilken söt hund! Välkommen

#5 Jätte gulligt av dej. Jag ska kika i några fler butiker här i stan först. Hittar jag ingen hör jag av mej.

Moyry tackar för berömmet och hälsar att han just genomlidit något svårt… kloklippning.. usch så hemskt

Tackar tackar för bilderna=)
sötillrar och söthund :) kan det bli bättre?
Härliga kort!
Å lite grå på nosen, så söt!

När han jäspar..