Hundar iFokus

Hundar

Etikett: valpar
Läst 601 ggr
Tingelinn
0

Nattliga rutiner?

Ni med valpar, eller som har haft valpar förut förstås, vad har/hade ni för rutiner på nätterna? Hur ofta tog ni ut valpen? Så svårt att hitta något som funkar bra :/

Fridaaaa
2

Varit i valphage nedanför sängen :) med öppen bur
Gå ut sent och upp tidigt men inget ut på nätterna

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
0

Vi hade valp hage. Gick ut med honom när han sa till. Vi går o lägger oss vid 21. Sen kanske 1-2 gr/natt. Upp runt 05.
Men tog inte lång tid förrän han sov hela natten. När han blev större öppnade vi upp hagen på ena sidan. Så ofta hittade vi honom sovandes i sängen helt frivilligt. Tillslut tog vi bort hagen helt.
Men han var väldigt lätt. O detta var mitt i sommaren så han gick ut i trädgården när han ville.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Changrila
0

Vi sov på natten, senaste valpen väckte mig ibland för att hon behövde ut och då tog jag ut henne, annars ingen skillnad mot hur jag gör med de vuxna. De sover i min säng från första natten.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

jenmjao
0

Med tiken fick jag somna 6 på morgonen å min mamma vakna runt 9, så jag hade hjälp. Med min hane så sov jag hela nätterna, han väckte mig inte och hade inget behov av att gå ut på natten heller.

Agda
0

Hos oss har vi använt tidningar och städat sedan man klev upp för dagen. Med min senaste så sov hon i sängen, hon hoppade ner själv (jag hade en mjuk dyna nedanför sängen som hon hoppade ner i) och väckte mig sedan hon var klar så jag kunde lyfta tillbaka henne i sängen. Hon hade inte tillgång till hela rummet utan jag avgränsade det med kompostgaller.

MonicaLagerquist
0

Vi har inte gått ut nattetid annat en en gång när Jimbo ätit något som han inte borde ha ätit och fick lös mage.

Stolt ägare till tre La permer

Draken
0

Valphage med tidningar i ena hörnet. Ut sent på kvällen och ut tidligt på morronen.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

Jojaton
0

Går ut om dom väcker mig, annars sover vi. Med senaste valpen (ett år sen) sov vi första natten på soffan och sen dess har hon sovit i min säng, eller på bädd nedanför om hon hellre velat det.

Johanna - Instagram