Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundträffar
Läst 566 ggr
samsmatte
1

Hundkompis i Stockholm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min schäfervalp Sam på 13 veckor letar efter snäll och leksugen kompis. Vi bor i Bandhagen och letar efter en kompis i närheten som vill ses på något lämpligt ställe, äng eller rastgård :-)

Han träffar min mammas hundar regelbundet men de är tyvärr inte jättesugna på att leka med honom, om det är skillnaden i ålder eller storlek (de är mindre) vet jag inte men någon lek blir det i varje fall inte när de ses trots att han jobbar järnet för att få igång dem så det vore kul om han fick träffa en likasinnad, gärna en annan valp. Det ska ju vara en valpboom just nu har man hört så jag tänker att det kanske är fler där ute :-) Men har du en vuxen hund som gärna leker snällt med min "lilla" (inte så liten längre, växer så det knakar!) kille så vore det roligt det med!

jenifer.w
0

jag har en donna på 9 mån som gärna leker. mycket och länge! bor i Råcksta men vana att resa kollektivt varje dag plus att jag jobbar i Bagarmossen… :)

samsmatte
0

#1 Vad roligt :-) Synd att ni bor så långt bort, men är ni vana att resa kollektivt så är det ju bra! Han har inte åkt kollektivt något ännu och blir väldigt åksjuk i bil tyvärr :-(

Har du med henne på jobbet? Jag jobbar hemifrån så vi går ut och leker av oss under dagen på bra ställen häromkring. 

Vad är det för ras på din tjej?

Skogskai
0

Hej har en 6mån valp här rätt stor……. Finns i Vendelsö. Anders