Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundträffar
Läst 1640 ggr
flocken
0

Agrias hundpromenad 2018

Är det någon här som ska gå agrias hundpromenad? Finns på flera orter i Sverige & alla insamlade pengar går till hjälporganisationer för hundar. Jag & mina hundar är anmälda till oskarshamn. Även fått med några hunddagis kunder. https://hundpromenaden.com

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

MonicaLagerquist
0

Jag har funderat på att anmäla Vic och mig men inte gjort det ännu.I så fall kommer vi att gå i Enköping.

Stolt ägare till tre La permer

Drakellen
0

Vi gick med förra året i stockholm, och det var superkul! Om jag är i Stockholm när det sker kommer jag absolut vara med igen

Jojaton
0

Dom har ju promenad i min stad, Hässleholm, så det hade ju varit kul! Men det är utställning dagen efter så frågan är om vi pallar det också..!

Johanna - Instagram

Lojs
0

Tycker det var så himla lite info? Hur långt går man (så jag vet om valpen kan hänga på)? Kostar det något? Exakt var på de olika orterna är det (så jag vet vilken promenad som är närmast)?

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

flocken
0

Enl mitt bekräftelse mail så kommer mer info senare. Anmälan kostar inget. Men ska själv ha med stora plånboken. Går till hundar som behöver hjälp & jag själv har alltid tagit hand om omplaceringar med sämre förflutet.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Zadeira
0

Skulle också vilja ha mer info. Lånar kanske daghunden och deltar, men inte fören jag vet mer som tex längd man går osv.

Drakellen
0

#3 och #4 När vi gick förra året så var promenaden 3,5 km men det fanns även "valp och gamilng sträckan", då man gick med i 1 km för att sedan vända. Detta var för vovvar med korta eller gamla ben. Jag tror inte att de har gått ut med infor om var den ska vara i de olika städerna men i Stockholm var den precis efter bron över till djurgården.