Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 709 ggr
Noa-Nisse
1

Djurapotekets senior

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Min grandis-tik är inne på sitt 8 år. Hon är väldigt pigg. Med benämning på väldigt!! Hon har dock lite artros i en tå-led. Denna artrosen gör sig ibland påmind om hon t.ex. Har belastat tån/tassen lite extra, typ fått tokryck på stranden, snabba snäva svängar eller hård lek med andra hundar. Då får hon en lättare hälta men den går över efter en stund. Men man vill ju inte se sin hund ha ont av att ha kul… Jag började för 2 veckor sedan köpa djurapotekets "senior". Det står att man ska ge 1 tablett per 10 kilo hund (dock max 4 per dag). Men jag tänkte att jag börjar ge 2 om dagen för att inte chocka. Nu till frågan. Kan det vara jag som inbillar mig? För jag tycker redan att hon känns bättre trots att hon inte äter full dos. Är det inbillning eller? Vad har folket här för erfarenheter av just denna produkt? Kramar 😍

Medarbetare på Hundar.ifokus

kim1980
1

Det kan gå fort synlighet när djuret har hög behov av det.. man bör ge extra till skot är min åsikt. Blir nog mer rörlig längre tiden går . Vart min när väl uppe i full dess längre tid. Då vart han som ung på nytt.