Mitt hjärta går i tu♥
Imorgon kl 8.00. Då sker det. Vår älskade älskade Lillan får somna in ♥
Nästan 9 år underbara år har vi fått ha och följt henne sedan hon var nyfödd.
Mitt hjärta går itu ♥ Idag ska vi bara skämma bort henne. Åka iväg, ge henne extra gått tuggben och bara rå om henne extra mycket.
Kommer inte bli mycket sömn inatt. Åh älskade Lillan ♥ Tänk om man kunde få ha dem kvar för evigt ♥

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hejsan !
Ojojoj, , va jobbigt för dig!! 😕
Hoppas verkligen det blir en dag att minnas och att du tänker på din fina
hund i vackra stunder!!! 🙂 🌺
HH 🙂
Beklagar. Massa kramar till er ❤️
Jag beklagar min vän, usch är alltid jobbigt att låta våra hjärtebarn att somna in. 😢❤️
**Med vänlig hälsing
**Linnea Berg
❤️
/Elisa
Ta hand om er ❤️
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Nej, inte Lillan! Ni får tänka på dem fina stunderna och minnas henne med glädje! Kramar till er!
Beklagar verkligen. <3
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
Beklagar. Det är aldrig lätt. Rå om henne ordentligt och försök fokusera på alla underbara stunder ihop. <3
Ett hundliv är alltid alldeles för kort <3 !
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Varit i Brunnsparken en sista gång och köpt hem gott tuggben.
Varit bort till svärmor och sagt adjö till henne, hennes man och sambons yngsta syskon <3 Superjobbigt för dem med, då dem fött upp henne och hans tvillingsmåsyskon var bara 1 år när Lillan föddes, så de är uppväxta med henne <3
Skriver ett citat från en 6årig pojke som var tvungen att avliva deras hund:
"Människor föds för att lära sig att leva ett bra liv, som att älska alla och vara snälla. Men, hundar vet redan hur man gör det, därför behöver dom inte stanna lika länge."
Beklagar verkligen att du måste säga adjö till din hund ❤️ 🌺
"Där kunskap slutar, tar våldet vid"
Min blogg nouw.com/fyratassar
Tack alla <3
#12 Vilket fint citat <3
😕 Beklagar! 🌺
Usch så ledsamt att höra. Tänker på dig❤️
/Maria
Beklagar :(
Synd att det har gatt sa fort.. Vila i frid Lillan <3 :(
Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!
Skickar stora styrkekramar, ska tänka på er kl 8 i morgon bitti för att ge styrka. <3

Sista svängen i Brunnsparken innan idag <3

Borta hos svärmor, hennes barn och sambons minsta småsyskon för att säga farväl.
De som fött upp henne och tvillingarna är uppväxta med henne, de är bara ett år äldre än Lillan <3 Tösen tog det extra hårt <3
Om jag far fraga: Hur mar lillan just nu da? Har hon nagra problem? :(
Jag beklagar🌺
Undrar som #20. Jag vet ju att du har nämnt åldersrelaterade problem, men är det något annat eller vill ni att hon ska få vandra innan hon blir dålig? Du behöver inte svara om du inte vill.
#20 Hade hon inte mått bra hade vi inte tagit bort henne, så svaret är dåligt
----
Hon kommer tas bort pga att hon helt enkelt inte mår bra plus ålderrelaterat. Jobbigt att prata om men bästa för henne. Vägrar låta henne gå på mediciner, specialfoder, massa långa utredningar osv, bättre att hon somnar in, och detta är även i samråd med veterinär. Jag är skyldig henne det eller ja vi. Det mår hon bäst av.
Beklagar :( ❤️
Så himla sorgligt. Så oerhört tufft att säga hej då till en älskad familjemedlem. 🌺
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Beklagar! Så sorgligt <3 <3
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Beklagar <3
Nej så tråkigt. :(
Beklagar ❤️🤗
Nej men usch, vad tråkigt att höra :( beklagar 🌺
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#22 Det tycker jag är ett väldigt klokt och osjälviskt beslut🌺🤗
#29 🤗💋
Styrkekramar till dig!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Ni gör det absolut bästa och mest ansvarstagande en hundägare kan göra, njut av Lillan nu och var stolta över er själva! Kramar till er!
Vi alla får brustet hjärtan då Lillan vart en fin fokus-hund genom många år. Många tankar till Er och Lillan. Styrke kramar från mig o hundarna
Beklagar. 😕 All kärlek till er! ❤️
Tack alla <3
Nu sover hon. Älskade älskade hund så tomt!
Och Happy & Roxy fattade. Happy lade sig vid hennes mage medan hon somnade in :(

Kram.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Beklagar så mycket, förstår att det känns tungt <3
🤗
Vila i frid Lillan <3 massor m styrkekramar till er, och som redan skrivits- otroligt fint o ansvarstagande utav er att ge henne ett så värdigt o vackert slut. Skickar massor m kärlek och kraft till er i denna tunga smärtsamma tid. <3
😕🌺
Beklagar verkligen!
Vila i frid Lillan 🌺
❤️
21 veckor av saknan idag ❤️
Älskade älskade hund ❤️
Detta året har varit ett skitår. Många hundar som jag känner, som gått bort. De flesta av ålderdom.
2016 - Hundänglarnas år ❤️